Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 664
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är ju nere och mår skit och har ont konstant. Som ursäkt då.

Men idag var jag på Singapore's eco festival (fyra dagars, men jag var där för den sista screeningen. Allt är gratis? Det händer aldrig i Europa. )

I alla fall så var det efter tre wildlife film screenings diskussions panel och de hade personer där som producerar filmerna. Chefen för ena företaget sa efter en fråga att hon tror att amfibier kommer vara nästa på listan av de som behöver mest skydd.

I alla fall så drack jag lite alkohol (igen, jag borde sluta. Men jag känner mig lite glad i hela tre minuter istället för aldrig) och skickade ett email till företaget om att filma grodor. Jag gissar på att de aldrig kommer att svara. och hur underbara de är eftersom de har en så enorm evolutionär historia is gi, och att det är svårt tt visa på skärm. Men att vi jobbar på både teknologi, att det finns personer och engagement och vem fan vill inte vara involverad i att försöka hitta en kritiskt utrotnings hotad art som inte har blivit sedd sen den var beskriven 1989?

:(

@GotAsecret kolla på de olika modellerna som kallas crossfit. De är helt platta i sulan. Mina är från reebok, iofs herrmodell men vet att de har till dam också. Kostade 799 på kampanj på intersport just nu.

Blir en kopp kaffe och nåt att se på datorn.
Sen sova
Kanske ska sova tills på fredag hahhaa
Katten lär ju inte låta mig då men :)
Nej ska allt ringa tandläkaren imorgon med

Han ska ju vara hos mig från fredagen tills den 27 sen så vi hinner mysa en del.
Längtar verkligen.
Kommer bli skitjobbigt när han åker hem men sen är det ju bara en månad kvar.
Kanske får ta en tripp till honom mellan om jobb mm tillåter.

Har bestämt mig för vilket stall guldhästen ska få flytta in i. Det är egentligen i dyraste laget, men stallägaren verkar helt fantastisk, det finns ridbana (lösgaloppsbana för vår del tills vidare) och ligger bra till utifrån hur herrn har sina vänner (dvs det är samma sida av stan som vi kommer leta efter gård i när det väl är dags).

Bokat besiktning av bilen imorgon 14,30 :up:
Bäddat rent i sängen :up:
Kanske borde äta nått idag? O_o Kanske bara göra våfflor.

Barnet är nattat och jag har duschat inklusive tvättat håret. Nu funderar jag på om jag ska äta något gott och isf vad. Glass? Kakor? Choklad? Chips? Så många frågor, så få svar :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 866
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 808
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka