På elgiganten sa de max 26cm i diameter och våra tallrikar är 27cm.Min bänkdiskmaskin slukade ganska stora tallrikar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På elgiganten sa de max 26cm i diameter och våra tallrikar är 27cm.Min bänkdiskmaskin slukade ganska stora tallrikar
Morsan köpte en adventsljusstake igår på Erikshjälpen så hon har också börjatJa jag fick reda på att det är första advent den 27 så.
Så det blir väl lite stakar upp nästa vecka
(På mer än ett sätt hahahah)![]()
Beror inte det på fabrikat??På elgiganten sa de max 26cm i diameter och våra tallrikar är 27cm.
Julen är ju längre än december, man tar ju ner pyntet i mitten av januari någon gång?Äsch då. Det är ju typ mitten av november nu ju. Jag tycker det är mysigt med julbelysning och pyntet. Hinner knappt njuta av det sen ju eftersom jag jobbar 7 dagar i streck och blir således borta 21-27 november, 5-11 december, 14-18 dec är jag bortrest, sen jobb igen 19-25 dec och sen är julen slut. Hinner ju inte njuta av det om jag inte sätter upp det nu typ
Men vilken söt!Vart hittade du den?
Ica MaxiÄsch då. Det är ju typ mitten av november nu ju. Jag tycker det är mysigt med julbelysning och pyntet. Hinner knappt njuta av det sen ju eftersom jag jobbar 7 dagar i streck och blir således borta 21-27 november, 5-11 december, 14-18 dec är jag bortrest, sen jobb igen 19-25 dec och sen är julen slut. Hinner ju inte njuta av det om jag inte sätter upp det nu typ
Men vilken söt!Vart hittade du den?
Äh jag tar ner mitt efter nyår nån gång, blir när jag känner för det. Men njuter hellre 2 veckor extra innan än till februariJulen är ju längre än december, man tar ju ner pyntet i mitten av januari någon gång?Finns ingen anledning att tjuvstarta
Fast jag tog ner mitt pynt i slutet av februari...![]()
Får åka inom när jag har vägarna förbi ett maxi och kolla på pyntetIca Maxi
Dom hade även denna julstjärna som sonen ville ha, och det kunde jag ju inte säga nej till
![]()
Det skiljde enligt säljaren på Elgiganten inget mellan fabrikaten,Beror inte det på fabrikat??
Men duuu rååååååå!Ja jag fick reda på att det är första advent den 27 så.
Så det blir väl lite stakar upp nästa vecka
(På mer än ett sätt hahahah)![]()
Båda är från Markslöjd, du kanske har någon annan butik som säljer det närmare?Får åka inom när jag har vägarna förbi ett maxi och kolla på pyntetDe brukar ha rätt fint pynt faktiskt.
Jag hann bara "njuta" tills den 28/12Äh jag tar ner mitt efter nyår nån gång, blir när jag känner för det. Men njuter hellre 2 veckor extra innan än till februari![]()
Ja kanske det? Får kika runt liteBåda är från Markslöjd, du kanske har någon annan butik som säljer det närmare?
Ica Maxi
Dom hade även denna julstjärna som sonen ville ha, och det kunde jag ju inte säga nej till
![]()
Nä det är mulet här !Har ni tittat på Super månen??
Vilken superpumaPlåtade min snygga kollega lite idag. Vilken pangbrud va?
![]()
Sitter nu i soffan och försöker återfå värmen med hjälp av glögg![]()