Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 664
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter med en stor mugg varmt nybryggt gott te, jag lovar det är såå värt det, du kan ju alltid ta med det till sängen och dricka det där vet jag :)
Jag borde nog göra så. Funderar också på att rasta hundarna hem till min mor, dricka te där och äta massor av onyttigheter :angel: då måste jag visserligen ut först, men hundarna kommer ändå behöva ut om inte allt för jättelång tid.

Har varit ute på en promenad för att få lite motion och lite frid i sinnet men glömde ta på mig vindtäta kläder så nu är jag iskall ända in på skinnet

Även jag har varit ute,dock var jag smartare än @skerper och tog på mig ordentligt med kläder,.6km fick räcka sen frös öron o kinder till is trots pannband o luva uppfälld.

Tycker jag förtjänar folkets jubel efter att ha sorterat all jävla smutstvätt som låg över hela badrummet :crazy: Tvättkorgen hade visst kräkts.. eller så var det maken som tvättat :meh:
20150409095851.jpg

Får inte mycket gjort idag heller. Vill helst bara ligga under en filt i soffan och spela Playstation. Men har i alla fall varit i stallet och fixat. Var då snäll så jag mockade och la kvällsmat till alla hästarna i det stallet där min häst står (7 st). Småponnnysarna får stallägarna fixa själva. Fodrade eftermiddag och krossade havre så det räcker hela veckan. Så nu slipper jag ha dåligt samvete över att jag inte hinner åka dit på onsdag. :up:

Gården är skottad (det blev en paus för rökta räkor och lite annat fippel). Ni som varit här vet hur gården ser ut och det är faktiskt blä att skotta den. Jag måste se om jag kan få in en snöslunga i min obefintliga budget, jag orkar inte många fler vintrar med den här j-la snöskottningen.

Gårdsfix avklarat och alla bilar och släp som ev används har vinterdäck. Middag på G. Inkl efterrätt i form av enkel äppelpaj.

Så nu plugg, en vecka kvar på samhällskunskapen och jag har lite kvar att göra.

Gården är skottad (det blev en paus för rökta räkor och lite annat fippel). Ni som varit här vet hur gården ser ut och det är faktiskt blä att skotta den. Jag måste se om jag kan få in en snöslunga i min obefintliga budget, jag orkar inte många fler vintrar med den här j-la snöskottningen.
En snöslunga är minimum på din gård... :crazy:
Du borde ha en liten gårdstraktor :up: Har inte särbon någon i gömmorna som du kan "låna" ;):D

Äter middag, rött ris med kyckling och sås av crème fraiche. Suckar samtidigt över att jag "borde skämmas" när jag ifrågasätter varför nån vill avla på sin hund som dels inte är rastypisk (för stor och därför ej utställd), dels kommer från HD-belastade linjer och är själv - inklusive sin fem syskon - oröntgad.
Men nejdå, det är jag som ska skämmas.... :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 866
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 808
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka