Många tror att det fortfarande är SJ som har hand om spåren
Och att SJ ser till att det är signalfel![]()
Jag uppmuntrar det till fullo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Många tror att det fortfarande är SJ som har hand om spåren
Och att SJ ser till att det är signalfel![]()
KramTyvärr så fick jag det tragiska samtalet igår
Imorgon blir de en tuff dag på jobbet och hålla tillbaka tårarna
Nu är dom införskaffadeOkej, du har dispens från snöglädjen tills broddar införskaffats.![]()
Jag sitter med en stor mugg varmt nybryggt gott te, jag lovar det är såå värt det, du kan ju alltid ta med det till sängen och dricka det där vet jagLigger i sängen och fryser. Borde ta mig upp och fixa te men vill inte lämna sängen...
Jag borde nog göra så. Funderar också på att rasta hundarna hem till min mor, dricka te där och äta massor av onyttigheterJag sitter med en stor mugg varmt nybryggt gott te, jag lovar det är såå värt det, du kan ju alltid ta med det till sängen och dricka det där vet jag![]()
Tycker jag förtjänar folkets jubel efter att ha sorterat all jävla smutstvätt som låg över hela badrummetTvättkorgen hade visst kräkts.. eller så var det maken som tvättat
![]()
Känner mig syndig och intar alkoholhaltig dryck som heter GLÖGG![]()
En snöslunga är minimum på din gård...Gården är skottad (det blev en paus för rökta räkor och lite annat fippel). Ni som varit här vet hur gården ser ut och det är faktiskt blä att skotta den. Jag måste se om jag kan få in en snöslunga i min obefintliga budget, jag orkar inte många fler vintrar med den här j-la snöskottningen.
En snöslunga är minimum på din gård...
Du borde ha en liten gårdstraktorHar inte särbon någon i gömmorna som du kan "låna"
![]()