Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Filmen är slut, hunden är kissad och det är dags att lägga sig - och ångesthelvetet slår till igen :banghead:. Samma visa varje gång jag jobbat ett par dagar i rad, trots att jobbet numera är kul igen.
Får bli lite big bang theory för att slappna av i röran i huvudet i väntan på att tabletterna verkar.
Har lagt mig och har både hund och katt i sängen :love:.

Nervös. Så JÄVLA nervös :(
En större soppa håller på att reda ut sig och imorgon ska jag med min familj på lunch - hemma hos min mamma O_o
Som jag inte träffat sen 10 maj 2009. Det är många år som har gått..
Jag vill fly men ändå inte. Jag har varit så arg under dessa år. Jag orkar inte längre.
Men det ska hon ha klart för sig. Ett ont ord om mina barn och hon får sig en rak höger så pass att jag hamnar i finkan ett tag :mad:
Men alla kan ju ändras. Hon kanske är en ny människa? Det är hon som sträckt ut en hand så jag får hoppas på det.
Keep on dreaming ,been there done that.

Jag har fortfarande inte ätit nån glass :meh: Det är som vanligt, jag tänker att jag ska göra i ordning, å så börjar jag göra nått annat istället :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 246
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 447
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka