Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag ska hela familjen släpa sig iväg på gudstjänst. Till tonåringens förtvivlan. Men lillungens teatergrupp ska sätta upp ett julspel, så då har man inget val.

Jag är lite knäppare och såg igår ett serieavsnitt med en flygkrasch :rofl:
Uppdatering så snart jag har wifi :)
Alltså, jag är inte flygrädd eller egentligen orolig för att nått ska hända. Jag vet ju att den statistiska risken är större att råka ut för en trafikolycka än en flygolycka (som passagerare eller innocent bystander) men ändåååå liksom. Plus I like you. :p

Bilen kan väl kvitta i och med att den går att laga, värre med farmor förstås...
Men ändå angående bilen. Eller så är jag påverkad av en krock, en parkeringsskada, ett elfel/elektronikfel och ett ljusfel, ett kamremsras (men inte helt ras som tur var) och en raserad koppling på bilparken i familjen sen i påskas. Men ja, farmor är ju värre. Om det nu går åt värsta tänkbara hållet (hoppas inte) så har du stöd av någon? För det är en tuff situation. *kram*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 246
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 447
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka