Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar kl 12 på Säbygatan 23, tänkte försöka vara där i tid dvs senast kl 11 för att hinna anmäla mig och värma upp.

Hinner nog säga hej till dig i 10 min om du har lust att ses? Men det blir en snabbis
Gärna! Påminn mig bara senare i veckan när jag är snurrig av att vara tillbaka på jobbet :D

Ligger i sängen superbehandlad. Både kiropraktad och masserad och pratad med. Har även sjukgymnastat.
Nu ligger jag här med hunden på axeln och lyssnar på valsång och känner mig som en flummig deg.

Gärna! Påminn mig bara senare i veckan när jag är snurrig av att vara tillbaka på jobbet :D

Follow Mee på det big FB :D

Ska försöka påminna dig. Har en Helvete vecka framför mig så jag kommer inte vara online då mycket som jag vill :angel:

Så glömmer jag så är det alltså kört :cry:

Känns som att jag har världens ansvar nu :crazy: :angel: :meh: :rofl:

Han är ledig tisdag och fredag denna vecka sen jobbar han resten.
Har varit ledig en dag på 2 veckor haha

Fy fasen. Jag fick iallafall 2,5 dag ledigt denna helg :D

Efter 10 dagars jobbande :angel:

Särbon tycker jag är knäpp numera. Jag vaknar 7.35 och sedan kan jag inte somna om.

Jag är skadad av att stiga upp mitt i nätterna för att jobba :angel:

Jag är vaken fast jag borde sova. Ska lägga ifrån mig paddan och göra ett seriöst försök till att somna. Störande att vara trött men inte somna :meh:

Några jävla idioter utanför fyrade just av något som lät som en smällare rakt mot mitt fönster :rage: Sitter uppe och pluggar med full belysning inne och hör röster utanför, tänker att det är några studenter som är på väg hem från fest (studentområde). Plötsligt smäller det till utav bara helvete och en stor snöklump träffar fönstret. Vettetusan vad de sköt för något (lät som smällare, såg ut som snöboll) men de verkar ha flytt sin kos efteråt för nu är det helt tyst. Fy fan! Glad att jag var vaken, lagom kul att väckas av någon som skjuter mot en :rage::rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 436
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka