Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jäkla skit, jag ska göra fläskpannkaka imorrn, får besök, så köpte vad jag trodde 1 kg fläsk. Nu när jag kom hem visade det sig vara bacon.... hoppas det inte ändrar smaken för mycket, annars får jag åka å köpa riktigt fläsk... vad tror ni?

Jäkla skit, jag ska göra fläskpannkaka imorrn, får besök, så köpte vad jag trodde 1 kg fläsk. Nu när jag kom hem visade det sig vara bacon.... hoppas det inte ändrar smaken för mycket, annars får jag åka å köpa riktigt fläsk... vad tror ni?

Funkar jättebra med bacon i så kör på :)

GAH, semlor!! :d
Och jag är fucking jävla glutenintolerant, tror ni det finns några (ätbara) att köpa för mig?? Nä. :mad::rage:

För första gången på 7 år funderar jag allvarligt på att stanna hemma imorgon pga vädret. Det har snöat ett par cm, regnat en skvätt och nu ska det frysa på. Får gå upp imorgon och ta beslutet då.

Hoppas du kan vara ledig till helgen och får lite återhämtning. Är det något du kan påverka på jobbet eller vardagen för att minska stressen annars?
Helgen är lugn, funderar dock på att vara hem sjuk imorgon och torsdag. Kanske är bäst, även om det känns fel. Tycker inte att jag är stressad, men tydligen gör jag för mycket :( Försöker leta efter stallplats med helinackordering, men det är skitsvårt att hitta här (liten kommun) :(

Helgen är lugn, funderar dock på att vara hem sjuk imorgon och torsdag. Kanske är bäst, även om det känns fel. Tycker inte att jag är stressad, men tydligen gör jag för mycket :( Försöker leta efter stallplats med helinackordering, men det är skitsvårt att hitta här (liten kommun) :(

Tycker du ska prata med chefen på ditt jobb om din situation så kanske det inte behöver gå så långt att du stannar hemma fler gånger. Det är ett arbetsmiljöproblem hen har ansvar att försöka lösa om du känner så.

Tycker du ska prata med chefen på ditt jobb om din situation så kanske det inte behöver gå så långt att du stannar hemma fler gånger. Det är ett arbetsmiljöproblem hen har ansvar att försöka lösa om du känner så.
Jag stod och grät framför chefen och första reaktionen är att säga att allt är bra...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 264
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 506
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka