Jäkla skit, jag ska göra fläskpannkaka imorrn, får besök, så köpte vad jag trodde 1 kg fläsk. Nu när jag kom hem visade det sig vara bacon.... hoppas det inte ändrar smaken för mycket, annars får jag åka å köpa riktigt fläsk... vad tror ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäkla skit, jag ska göra fläskpannkaka imorrn, får besök, så köpte vad jag trodde 1 kg fläsk. Nu när jag kom hem visade det sig vara bacon.... hoppas det inte ändrar smaken för mycket, annars får jag åka å köpa riktigt fläsk... vad tror ni?
Antagligen stress, tror jag.
Puuuh, vilken tur, kändes så snopet när ja kom hem å fick se det... nåväl det kommer ju gå å äta i alla fall.Funkar jättebra med bacon i så kör på![]()
Exakt samma här
Vad serveras hos er?
Här blir det tacogratäng.
Puuuh, vilken tur, kändes så snopet när ja kom hem å fick se det... nåväl det kommer ju gå å äta i alla fall.![]()
Helgen är lugn, funderar dock på att vara hem sjuk imorgon och torsdag. Kanske är bäst, även om det känns fel. Tycker inte att jag är stressad, men tydligen gör jag för mycketHoppas du kan vara ledig till helgen och får lite återhämtning. Är det något du kan påverka på jobbet eller vardagen för att minska stressen annars?
Me tooGAH, semlor!!
Och jag är fucking jävla glutenintolerant, tror ni det finns några (ätbara) att köpa för mig?? Nä.![]()
Helgen är lugn, funderar dock på att vara hem sjuk imorgon och torsdag. Kanske är bäst, även om det känns fel. Tycker inte att jag är stressad, men tydligen gör jag för mycketFörsöker leta efter stallplats med helinackordering, men det är skitsvårt att hitta här (liten kommun)
![]()
Jag stod och grät framför chefen och första reaktionen är att säga att allt är bra...Tycker du ska prata med chefen på ditt jobb om din situation så kanske det inte behöver gå så långt att du stannar hemma fler gånger. Det är ett arbetsmiljöproblem hen har ansvar att försöka lösa om du känner så.