Absolut! Vi borde få skadestånd!Me too
Ska vi bilda "vi-kan-inte-äta-köpesemlor-för-vi-har-celiaki-och-är-krängta" -klubben??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut! Vi borde få skadestånd!Me too
Ska vi bilda "vi-kan-inte-äta-köpesemlor-för-vi-har-celiaki-och-är-krängta" -klubben??
Absolut! Vi borde få skadestånd!
Jag stod och grät framför chefen och första reaktionen är att säga att allt är bra...
En plus, regnar och blåser.Här står regnet som spö i backen så den cm snö vi fick är borta ihop med - graderna och blåsten är tillbaka![]()
Det är väl jobbigt att ta tag i det..Det är inte okej, eller det är väl okej om hen menar att trösta dig och sedan tar tag i problemet.
Jag har också jäst hemmaAlltså åh, min man bakar wienerbröd![]()
Bara ta en bara ta en bara ta en![]()
Hur gör du såsen??Sitter nu och väntar på att min kokosmjölkspannacotta ska svalna på balkongen så jag kan hälsa passionsfruktssås över den.![]()
Hmmm, vet inte om spekulanten är så lovande nu.... Jag vet om att jag är petig, men nu när jag snokade så såg jag att en av hennes hästar har flera medryttare. Varför skaffar man då en till häst...?
Var inte ledsen,blötsnö är på ingång hos dig,det har just passerat här.En plus, regnar och blåser.
Men... Var du tvungen och skicka hit det??Var inte ledsen,blötsnö är på ingång hos dig,det har just passerat här.
Två.Hur många hästar har hon? Jag har ju min Annie som jag rider och sen har jag tre(!) medryttare till Pinnen. Skulle jag skaffa en till häst så blir det ännu en ridhäst till mig, Pinnen skulle fortsätta ha sina medryttare.