Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag förberett med hostmedicin och flera kuddar så jag hoppas att jag kan ligga kvar i sängen i natt och inte flytta ut till soffan.

Det blååååååser.
Ska visst vara bökigt väglag imorgon så bäst att jag åker mot stan i god tid. Och tar bilen första milen.

Jag ger för i helvete upp, lyckades få fel på samtliga datumparkeringar och broms/reaktionssträckor igen. Jag FATTAR det bara inte. :banghead: :banghead: :banghead: :arghh:

Försöker äta någon variant på after eight mousse, samtidigt som jag försöker hålla undan skålen från katten :rofl: Tydligen luktar det väldigt gott för hon vill helst krypa ner i skålen hela hon haha (hon får inte smaka) Nu sitter hon framför mig och kurrar som bara den :laugh:

Jag la mig äntligen på sängen med datorn i knät, har tänt en brasa i kaminen i sovrummet trots att det är sent och ska chilla lite innan jag somnar. Ska upp relativt tidigt imorgon så jag måste ändå lägga mig i rimlig tid.

Vi har just varit på bio trots snöoväder. Jag tycker ofta sambons bil är over the top. Men den enorma besten åker man tryggt i oavsett väder. Så idag hade vi inte gett oss ut på vägarna annars.
Hamnade bakom plogbil och fick åka över 1,5 h enkel väg i mkt 35 km/h på motorvägen.
Mystiskt nog är det alltid tokplogat fram till grannen, högt uppsatt i polisen. Tackar vi för!

Har också fått hem del ett av mitt överleva snarkande sambo. En cd med lugnande musik och valsång. Mkt hippie!
Del två i form av sovhörlurar hoppas jag kommer imorgon.

Jag vet inte vad frågan är,men det brukar vara jämt datum ojämn sida.

Problemet är när det är i streck på ena sidan, två på den andra sidan på skylten, 0-6, du kommer dit den 21 april och hämtar bilen nästa morgon, vilken sida får du parkera på.

Trodde jag fattade reaktionssträckan och bromssträckan men tydligen inte eftersom jag fick fel :arghh:

@MJLee 21 april ska du stå på ojämn sida för kl 00 slår det över till 22 april,beroende på när den 21 du kommer annars måste du gå ut o flytta på den.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 264
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 506
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka