@stjarnhimmel nä jag kan känna igen mig ganska mycket i honom
röstar också på promenad!
@athena_arabians nej, vilket skit

@athena_arabians nej, vilket skit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
❤Varmvattnet i köket hade frusit. Seriöst, jag orkar inte med mer (eller har råd).
Skjut mig nu bara.
Ta en,man mår så mycket bättre efteråt.Vi tar en omröstning- ska jag ta en promenad?
Har varit inomhus hela dagen.
+ till promenad - då blir jag pigg och mår bra.
- till promenad- kallt, halt, mörkt, hockey på tv
Har du en bilvärmare eller en gammal låg värmefläkt,så ta in den o ställ i köksskåpet om det inte är ett kallt golv under skåpet som är orsaken för då ställer du den där.Varmvattnet i köket hade frusit. Seriöst, jag orkar inte med mer (eller har råd).
Skjut mig nu bara.
Låter inte kul alls .Synd jag inte skickade över lite värme igår då jag hade gott om den och svetten rannVarmvattnet i köket hade frusit. Seriöst, jag orkar inte med mer (eller har råd).
Skjut mig nu bara.
Har du en bilvärmare eller en gammal låg värmefläkt,så ta in den o ställ i köksskåpet om det inte är ett kallt golv under skåpet som är orsaken för då ställer du den där.
ÅhhVarmvattnet i köket hade frusit. Seriöst, jag orkar inte med mer (eller har råd).
Skjut mig nu bara.
Så heter dom juDet visar sig, jag har stoppat in en kupévärmare under diskhon![]()
Så heter dom ju![]()
Misstänker att du förstod vad jag menade i alla fall.Just nu skiter jag i vad den heter bara den funkar (och att rören inte har frusit)![]()
Vart ska du åka??Landat i soffan efter en lång dag på jobbet. Trött. Nu väntar 11 dagar ledighet och jag laddar om inför resan på tisdag.
37 mil till Helsingborg och operera hästen.Vart ska du åka??
Hoppas det tinar. Låt vattnet droppa lite i natt om du har kallt.Det visar sig, jag har stoppat in en kupévärmare under diskhon![]()
Hoppas allt går bra. Vet inte var du bor men i Skaraborg är det väldigt kraftig blåst och snöar nu. Kör försiktigt.37 mil till Helsingborg och operera hästen.![]()
Hoppas det tinar. Låt vattnet droppa lite i natt om du har kallt.