Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för all sympati och pepp, ni är :love: Somnade på soffan pga trött, när jag kom ner hade det börjat droppa och nu är det helt tinat. Med tanke på att det verkar vara fullt tryck när man öppnar helt tror jag inte det läcker någonstans. Fläkten få gå på halvfart inatt.

Nu ska jag somna in (fast inte permanent ;) :D).

:o dina inlägg får mug nästan alltid att le plus du verkar så otroligt positiv utan att bli klämkäck. Det är en svår balansgång det där ju. :bow:

Nu blev jag ännu gladare :o

Jag kan också meddela att jag är framme. Klockan är 20.18 och det är typ 28 grader varmt. Har packat upp och ska duscha nu och sen hitta något att äta. Ska försöka leta upp ett askfat också. Har en stooor balkong. Hela rummet är faktiskt ganska stort :p

Tvingade min kollega att ta mitt HB för jag kände jag mig lite trött under träningen. Hade gått från 137 till 131, kan alltså inte skylla tröttheten på gårdagens blodgivning :p

Nu blev jag ännu gladare :o

Jag kan också meddela att jag är framme. Klockan är 20.18 och det är typ 28 grader varmt. Har packat upp och ska duscha nu och sen hitta något att äta. Ska försöka leta upp ett askfat också. Har en stooor balkong. Hela rummet är faktiskt ganska stort :p
:D

Härligt det låter. Har du en lika najs skylt på spriten på rummet som exet? :rofl: Ha en för jefla skön vacay nu.

Helt vansinnigt ont i halsen, svullen under ena ögat och ont i öronen :meh:
Nåja, maken skulle hjälpa mig i stallet, sen måste vi ha tag i ett batteri till golfens nyckel och jag MÅSTE komma ihåg att hämta ut kanyler på apoteket.
SEN ska jag lägga mig i soffan med alla chokladpraliner och netflix. Eller om det blir sängen. Inte ett jävla skit ska jag göra mer än slänga in tvätt i maskinen.

Vaknde av ett evigt krafsade brevid sängen....fluffbollen är dålig i magen och gjorde sitt bästa för att dölja sin olycka. Blir till att tvätta här hemma i dag.
Men nu är det dax för kaffe. Otroligt skönt med sovmorgon i dag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 436
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka