Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på vinterstudion och dricker kaffe. Tvätt och diskmaskin startade. Landade vid 22,45 igår efter fem fantastiska dagar i London. Lite seg idag. Men attans vad bråttom vi fick på Shiphol (hur det nu stavas) vi han precis men planet och det mest fantastiska var att väskorna hann med. Var helt övertygad att de inte kom med. Idag står tvätt och handling på agendan.

Tittar på vinterstudion och dricker kaffe. Tvätt och diskmaskin startade. Landade vid 22,45 igår efter fem fantastiska dagar i London. Lite seg idag. Men attans vad bråttom vi fick på Shiphol (hur det nu stavas) vi han precis men planet och det mest fantastiska var att väskorna hann med. Var helt övertygad att de inte kom med. Idag står tvätt och handling på agendan.
Mamma brukar kalla den för Shithole, bäst beskrivning av stället :D

försökt få upp huven på golfjäveln utifrån eftersom vi inte kommer in i fanskapet. Kollade videor men ingen stämmer så klart med den vi har :meh::rage:
Hade ju varit smidigt annars, så vi kunde ladda batteriet åtminstone.
Men ALLT ska visst jävlas...

Hur söta är dom inte :love:

s-l1600.jpg
:love: Supersöta!!!
Nu blev jag avis ;)

Jag har kört en maskin tvätt och golvunnen svalde allt vatten den här gången! Halleluja för bakpulver, ättika och kokhett vatten :banana:

Sen har jag varit ute i trädgården och mejat ner min stora pilbuske. Jäkla bra såg jag har. Den skar igenom stammarna som en kniv genom smör.
IMG_20170107_134018_zpsbtwiq2eq.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 436
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka