Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ge tillbaka !
![]()
Nope. Vi behåller den några månader
I september kanske du kan få en glimt av den![]()
Hur ska bakpulvret blandas med ättikan ? Om du vill bli av med busken får du nog försöka få bort stubbarna annars har du hundratal med skott där !Jag har kört en maskin tvätt och golvunnen svalde allt vatten den här gången! Halleluja för bakpulver, ättika och kokhett vatten
Sen har jag varit ute i trädgården och mejat ner min stora pilbuske. Jäkla bra såg jag har. Den skar igenom stammarna som en kniv genom smör.
![]()
Han hade en liter vardera av rom, vodka och gin på rummet, fri tillgång, de byttes bara varannan dag.
Det lät syndigt gott faktiskt. *inteavisalls*
Man häller ättika i en skål (cirka 1/2 dl) och sedan tar man nästan lika mycket bakpulver och blandar ihop.Hur ska bakpulvret blandas med ättikan ? Om du vill bli av med busken får du nog försöka få bort stubbarna annars har du hundratal med skott där !
BukeMOBBINGNope. Vi behåller den några månader
I september kanske du kan få en glimt av den![]()
Mamma brukar kalla den för Shithole, bäst beskrivning av stället![]()
Shit... nu ringde syrran och berättade att farmor hade somnat in minuten innan de skulle komma in på rummet för besök. Ingen bra vecka detta..
Jag blev inte ledsen över den, men tårarna kom när vi började prata om farfar, tycker synd om honom som blir lämnad ensam och hoppas att han inte kommer sorgedö.