Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och funderar på vad för träning som jag kan komma igång med. Behöver verkligen träning, framförallt för magen, men känner bara :wtf: åt allt. Måste ur den här onda spiralen (må dåligt - trötstäta/inte orka gå ut med hunden - må ännu sämre). Men hur?

Ska tex iväg på semester med mamma om 3 veckor och inte ens det ser jag fram emot, för att jag är på tok för rund om magen för mitt eget tycke (jo, mitt BMI håller med om att det är för mycket också).

MammaMage!

Efter lite fundering så har jag kommit fram till att jag nog ska träna innan jobbet imorgon så är det gjort. Lär ju somna stående snart så trött jag är.

Morr.
Jobbar hårt på att förtränga att bilen visar en motorskadelampa och att jag måste ta mig till en verkstad imorgon.

Den dog i fredags när jag gasade iväg från en korsning och vi fick åka tillbaka till stan och byta bil. "anti-pollution system faulty" säger varningsmeddelandet. Tydligen ett allmänfel som kan vara vad som helst.

Jag misstänker att det blir den dyrare varianten. det är ju trots allt min bil.
Är det en diesel ? Kan vara partikelfiltret

Äter chokladpudding förtäckt till proteinpudding.

Barbells.
Ehrmanns är godare men den här duger vid kris. Men sötad med sukralos och jag har svårt för eftersmaken.

Du får vara hur ful du vill, för det finns inget längre bak;)

Jag ska börja jobba på ett helt nytt ställe med nya saker för en tid framöver. Kan tillägga att jag inte uppskattar förändringar och övergångar något vidare men jobb måste man ju ha. Skulle bli jätteglad av att få hoppa 3 dagar framåt i tiden:(

Börjar bli dags att förbereda sig för sista jobbnatten för denna vecka. Hade stora problem med att somna, tror inte jag somnade förrän vid halv elva imorse, sov till halv sex typ men drog mej i sängen till strax efter 6, så är rätt trött.. Fick bli en pizza till middag, pallade inte göra nått på den 1.5 timme som blev vaken tid idag.

Är det en diesel ? Kan vara partikelfiltret
Mmmm. Vore en billigt och trevli lösning.

Eller något dyrare.
En dag tidigare stannade den när jag skulle iväg på morgonen. När jag väl åkte iväg luktade det lite ....koppling? Eller bränd plast?

Det har ju varit snorkallt. Så jag har haft motorvärmare lite längre än vanligt. Borde inte varit ispropp.

Du får vara hur ful du vill, för det finns inget längre bak;)

Jag ska börja jobba på ett helt nytt ställe med nya saker för en tid framöver. Kan tillägga att jag inte uppskattar förändringar och övergångar något vidare men jobb måste man ju ha. Skulle bli jätteglad av att få hoppa 3 dagar framåt i tiden:(
Åh, då förstår jag att du är nervös. Hoppas att det går överförväntan, och att det känns som att de där tre dagarna passerat redan imorgon eftermiddag :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 436
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Fågelobservationer