A
avslutat medlemskap
Har du många minnen från bronsåldern?Blev inbjuden på en flarra barbera på kvarterets bohem-hak. Snubben som dök upp på bilden idag ville diskutera bronsåldern. Så arkeolog-vin-träff it is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du många minnen från bronsåldern?Blev inbjuden på en flarra barbera på kvarterets bohem-hak. Snubben som dök upp på bilden idag ville diskutera bronsåldern. Så arkeolog-vin-träff it is
hur långt är "lite långt"?![]()
Inte den som inlägget riktades till men....Nej, du är inte ensam om att tycka om vitlökspulver antar jag, eftersom det finns att köpa. Inte för att tjata, men har du provat färsk vitlök och jämfört?
Ok, då är det inte mitt f.d stallJag är bortskämd så det är två mil
"Hemma" hade jag 2 kilometer. När jag flyttade hemifrån hade jag 800 meter genom en kohage eller 2,5 kilometer med cykel. Sen bodde jag på gården med stallet 25 meter från dörren. Nu har jag 6 kilometer och tycker egentligen att det är för långt(Dock, nu måste jag ta stallpass och jag har 5-6 pass i veckan.)
Du behöver inte försöka.Bra idé! Det ska jag också försöka mig på.
Ok, då är det inte mitt f.d stall
Jag ska också snart få långt till stallet, men tror att det är värt det om man trivs.
Förstår det, men i stallet jag stod innan var hingstar okJag har ju vissa krav och tillsammans med att jag har två hästar varav en hingst så blir urvalet lite begränsat
Hoppas att du ska trivas i ditt nya stall!![]()
Det är ju det jag säger: bajs är bra på alla möjliga sätt och visJag kanner mig latt forvirrad ...
Bajsar ar en mycket dyrbar och fin kedja affarer i Mellan Ostern ... och BAJS star for, "Bachelor of Arts in Jewish Studies"![]()
Förstår det, men i stallet jag stod innan var hingstar ok
Trivs fantastiskt bra, därför kommer jag jag att stå kvar trots att jag flyttar en bra bit bort.
Vaaaad använder du pulvret till? Tycker du verkligen inte att det blir äcklig eftersmak åtminstone?Inte den som inlägget riktades till men....
Vitlökspulver och vitlök är två skilda saker med olika smak. Jag använder dem helt olika.![]()
Eftersom jag gillar gulligt, så får jag nog också ha en liten hörna där jag inte planterar isär. Småvitlökar låter så - gulligtOm vårarna gräver du upp dem och planterar isär. Om du låter bli så blir det som en kulpåse i jorden med smålökar. Gulligt men opraktiskt![]()
Jag insåg precis att ärret i pannan mellan ögonbrynen inte syns alls på den bilden.
Det håller jag fullkomligt med om!Migrän suger..![]()
Jag är sjukt nöjd med dagens utflykt. Bentley har fått träna lydnad en timme och både han och Rover har fått köra en stund på vibrationsplatta. Det andra ärendet jag skulle uträtta - köpa hönsfoder - misslyckades jag totalt med eftersom jag kom 20 minuter efter att affären stängt. Inget ont som inte för något gott med sig, när jag trösthandlade godis(till mig, inte till hönsen) så hittade jag hästkött i affären så nu har vi både filé och entrecôte att göra något mumsigt med(fortfarande inte till hönsen).