Undrar egentligen om melodifestivalen är någons grej. Egentligen. Eller "bara för att" (med eller utan ett överflöd av ätbarheterKollar mello och konstaterar att det fortfarande inte är min grej.
Brynäs vann i alla fall så jippie!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar egentligen om melodifestivalen är någons grej. Egentligen. Eller "bara för att" (med eller utan ett överflöd av ätbarheterKollar mello och konstaterar att det fortfarande inte är min grej.
Tack!Kramar till alla som behöver ❤❤❤
Kollar mello och konstaterar att det fortfarande inte är min grej.
Tror att folket använder Melodifestivalen som skäl till att få frossa i godsaker utan dåligt samvete (varför man nu skulle ha det...) med tanke på att de flesta inläggen på fb snarare visar bord där "de laddat upp för mellomys" ...mellomys kan för övrigt vara ett av de värsta orden jag vet, eller bara mello för den delen. Jag ryser.
Där är kakor, bullar, tårta, chips, godis, alkohol, popcorn, annat smått och gott. I mängder.
Jag äter chips, choklad och lösgodis + dricker vin utan att kolla på melodifestivalen. Borde jag skämmas för det eller?![]()
Oh noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!Självklart skal vi skämmas över att inte behöva lida oss igenom 4 timmar melodisk nonsens som 90% av den tondöva befolkningen gillar.
Att titta på en rolig serie eller film i stället för melodifestivalen, samt frossa i samma typ av godis/tilltugg är ju skämsfaktor 1![]()
...och, låt mig gissa, melodifestivalen?Proppmätt efter nybakad äppelpaj med massa vaniljsås![]()
Äh, jag dissa melodifestivalen ja me, tycker det blivit för mycket på sistone. Läste senaste idag i GT på frågan om man röstade i melodifestivalen och 85% svarade nej, bryr sig inte.. det är rätt många det 85%...Tror att folket använder Melodifestivalen som skäl till att få frossa i godsaker utan dåligt samvete (varför man nu skulle ha det...) med tanke på att de flesta inläggen på fb snarare visar bord där "de laddat upp för mellomys" ...mellomys kan för övrigt vara ett av de värsta orden jag vet, eller bara mello för den delen. Jag ryser.
Där är kakor, bullar, tårta, chips, godis, alkohol, popcorn, annat smått och gott. I mängder.
Jag äter chips, choklad och lösgodis + dricker vin utan att kolla på melodifestivalen. Borde jag skämmas för det eller?![]()
Oh noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!![]()
...om man skyller på att man omöjligt kan se spektaklet pga att man saknar tv-kanaler då¨...är det någon som tror en??![]()
Varför måste man ha en anledning till att mysa? Äh va fan, kör på vetja.@RedHyuuga - haha exakt så![]()
Fan...tastiskt.Bara om du visar till att ditt bredband omöjligt kan streama Play kanaler![]()
Exakt! Jag är dessutom rätt säker på att detta påhitt skulle sabba stämningen fullständigt så det blev mell-omys. I så fall.Varför måste man ha en anledning till att mysa? Äh va fan, kör på vetja.![]()
Exakt! Jag är dessutom rätt säker på att detta påhitt skulle sabba stämningen fullständigt så det blev mell-omys. I så fall.
DET vore en grym löpsedel! "Melodifestivalen förstörde myskväll"![]()
Men den är ju MIIIIIIIIIIIN! Vi får dela!![]()
![]()
Om DET hade varit en löpsedel hade jag nog smyg snott en bara för att ha hemma på väggen.![]()
![]()
![]()
Det lär ju inte finnas bara EN löpsedel förstås, jag nallar ju en här, så får du nalla en hos dig.Men den är ju MIIIIIIIIIIIN! Vi får dela!![]()
Meh, du måste ju betalaDet lär ju inte finnas bara EN löpsedel förstås, jag nallar ju en här, så får du nalla en hos dig.
Win-Win![]()
Det lär ju inte finnas bara EN löpsedel förstås, jag nallar ju en här, så får du nalla en hos dig.
Win-Win![]()