Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har insett att min dumma armbåge inte har blivit bättre. Alls. Så nesligt.
Kanske Framsides flickan skulle ta det lite lugnt på helgen då. Så kroppen får en chans att återhämta sig, Är ganska säker på att A förstår armbågens behov av lite lugn fast armbågens ägare tycker annorlunda :)

Tittar på Borgens Hemligheter på svtplay (*hostpåtoahost*:angel:) såå himla häftig rekonstruktion med att bygga en hel borg med 1200-talets tekniker :love: Jag hade ingen aning om det projektet och ändå har det hållit på sedan -97 :eek:

Blir sugen på att åka dit, tänk hur långt de har kommit nu :love:

Nu tuggar katten på mina snören till mina mjukisbyxor :grin:

Om det inte vore för att jag är tvungen köra/arbeta mellan 0100 och 1500 Måndag, skulle jag inte vara vaken nu. men skicka meddelanden på den här tidpunkten skulle jag inte göra om inte jag var hundra på att motageren följer samma dygnsrytm som mig.

Om det inte vore för att jag är tvungen köra/arbeta mellan 0100 och 1500 Måndag, skulle jag inte vara vaken nu. men skicka meddelanden på den här tidpunkten skulle jag inte göra om inte jag var hundra på att motageren följer samma dygnsrytm som mig.
Är det brakfull nu eller vad yrar du om?

Jag tänkte precis samma sak nu när jag fick ett spontant meddelande (från en jag stängt ner chatten för så jag ser/hör inte meddelandena) klockan mitt i natten om att den drömt en dröm om att den blev av med jobbet...sen ba "nu ska jag somna om, godnatt". :eek::rofl:
Jag blir bannemig inte klok på det där.

Ja, inatt är ni säkra igen då! Jag jobbar och håller de som ska vara inlåsta på plats. Fast just den här natten känns rätt tung för jag kunde banne mig inte somna igår eftermiddag. Vem kan sova när vårsolen plötsligt attackerar våra breddgrader och pressar upp temperaturen till +8???

Jag funderade också och det helt utan intag av alkohol ,just nu är det till det sämre,var bättre tidigare idag.

Det är nog bara Tant som behöver glasögon, eller några av de där små rosa pillrerna som Tant fick av mannen som erbjuder sådana där fina vita rockar med lååååånga ärmar och knäppning i ryggen:D

...sitter däremot och funderar på om det är främre eller bakre korsbandet som rykt, eller inget av dem?? Kanske är något annat lattjo som spökar i knät?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 034
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 258
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 921
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka