Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tillhör du också den där skaran som hellre hade velat ha rakt hår ibland?Normalt sett älskar jag lockarna. Men de kommer inte till sin rätt när håret är kortare än typ skuldrorna tyvärr. Plus att jag eventuellt kan ha lite lätt ångest över hur kort håret är just nu. Jag räknade ut jag inte haft så här kort hår de senaste 15 åren.
Men tack! Antar att jag behöver lägga ner mer än två minuter på håret på morgonen i fortsättningen tills det blir längre igen. Då definierar lockarna sig själva. Väldigt smidigt.
Nej. Jag tror inte mitt vitlökspulver har någon äckelsmak.Känner du inte äckelsmaken efteråt då?!![]()
Snickesnack!Nej. Jag tror inte mitt vitlökspulver har någon äckelsmak.![]()
Uppgrävd och uppstoppad då alltså? Ja arkeologiskt fynd?Nej inte jättemånga
Men jag har en magister i arkeologi!
Ptsssss ! du glömde alkoholenÄr sjuk och har försett mig med norra Europas största godisskål, ostbågar och en filt.
Bara när jag tycker håret är för kort. Älskar mina korkskruvar orimligt mycket.Tillhör du också den där skaran som hellre hade velat ha rakt hår ibland?
Brukar du ha utsläppt eller hur gör du?Bara när jag tycker håret är för kort. Älskar mina korkskruvar orimligt mycket.
Ogilla sjuk. Krya på dig vännenÄr sjuk och har försett mig med norra Europas största godisskål, ostbågar och en filt.
För det mesta utsläppt men ihopsnurrat av egen maskin nör jag gjorde något. Eller hästsvans. Eller fläta/flätor. Berodde på vad jag skulle göra.Brukar du ha utsläppt eller hur gör du?
Jag funderar nämligen själv vad jag kan ha för frisyr, jag är urkass.För det mesta utsläppt men ihopsnurrat av egen maskin nör jag gjorde något. Eller hästsvans. Eller fläta/flätor. Berodde på vad jag skulle göra.
Den känner jag mig lite mätt på efter lördagens fondueaftonPtsssss ! du glömde alkoholen![]()
Frisyrer är apsvårt jag vet. Speciellt när jag hatar att göra något med håret. Jag körde relativt ofta med porrtofsar en period...Jag funderar nämligen själv vad jag kan ha för frisyr, jag är urkass.
Jag brukar för det mesta ha antingen en fläta (när det är tillräckligt långt) eller i en knut i nacken.
Lille skrutten då...Torkat spya igen, lillen fick inte behålla kvällsmaten
Men fått behålla maten under dagen inklusive de kapslarna @Snurrfian tipsade om så hoppas det bara är en engångs grej.
Konstigt att jag inte tycker det äär äckligt att torka upp, är det för att det är mitt eget barn eller bara den stora vanan från jobbet?
Frisyrer är apsvårt jag vet. Speciellt när jag hatar att göra något med håret. Jag körde relativt ofta med porrtofsar en period...
Vanliga ponytails strax över öronen. Inte jag som döpt dem så dock.Förlåt en okunnig... porrtofsar... vad är det?![]()