Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Normalt sett älskar jag lockarna. Men de kommer inte till sin rätt när håret är kortare än typ skuldrorna tyvärr. Plus att jag eventuellt kan ha lite lätt ångest över hur kort håret är just nu. Jag räknade ut jag inte haft så här kort hår de senaste 15 åren.
Men tack! Antar att jag behöver lägga ner mer än två minuter på håret på morgonen i fortsättningen tills det blir längre igen. Då definierar lockarna sig själva. Väldigt smidigt.
Tillhör du också den där skaran som hellre hade velat ha rakt hår ibland?

Nej inte jättemånga ;)
Men jag har en magister i arkeologi!
Uppgrävd och uppstoppad då alltså? Ja arkeologiskt fynd? :angel:

*Ja det är ju buke så vaf. bäst att missförstå och misstolka så mycket man orkar när man får chansen.* :devil: :p

Sådärja. Jag är skrubbad och insmord så nu ska jag äta lite kvällsmat. Funderar på om jag ska sova tidigt eller om jag ska slappa i soffan. Tror att jag gör så att jag borstar tänderna när jag har ätit upp så jag kan somna i soffan :p

För det mesta utsläppt men ihopsnurrat av egen maskin nör jag gjorde något. Eller hästsvans. Eller fläta/flätor. Berodde på vad jag skulle göra.
Jag funderar nämligen själv vad jag kan ha för frisyr, jag är urkass.
Jag brukar för det mesta ha antingen en fläta (när det är tillräckligt långt) eller i en knut i nacken.

Jag funderar nämligen själv vad jag kan ha för frisyr, jag är urkass.
Jag brukar för det mesta ha antingen en fläta (när det är tillräckligt långt) eller i en knut i nacken.
Frisyrer är apsvårt jag vet. Speciellt när jag hatar att göra något med håret. Jag körde relativt ofta med porrtofsar en period...

Torkat spya igen, lillen fick inte behålla kvällsmaten :(
Men fått behålla maten under dagen inklusive de kapslarna @Snurrfian tipsade om så hoppas det bara är en engångs grej.

Konstigt att jag inte tycker det äär äckligt att torka upp, är det för att det är mitt eget barn eller bara den stora vanan från jobbet?
Lille skrutten då... :( Hoppas att det bara var något tillfälligt, det kan bli jobbigt för magen med mat när man har varit sjuk länge. Jag hoppas att kapslarna hjälper till att få ordning på magen, det är ju sånt där man aldrig kan vara säker på, blir de friska så kanske de hade blivit det även utan kapslarna... ;) Men jag tror på dem och det är ju inget som är farligt åtminstone! ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 067
Senast: Majjijann
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 342
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 957
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Kattbilder #10
  • Vilken hundras?