Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni andra som också har ont i kroppe, hur står ni ut? Jag vill inte mer :arghh:

Ja hur står man ut? Man bryter ihop ibland och gråter över sin jävla kropp och ifrågasätter varför just man ska värken, blir arg på andra som beklagar sig och mår dåligt över något dom kan göra nåt åt men inte gör det ( den gruppen av människor som bär den sk offerkoftan och mår så jävla dåligt över saker dom själva kan förändra är en av dom sakerna jag stör mig mest över och blir arg för ), gråter en skvätt till, svär, är arg mm

Sedan kommer man tillbaka som starkare person än man var innan man bröt ihop.

Jag har fruktansvärt ont själv idag,är dock så jäkla envis att jag ändå skruvar och har mig hemma, jag kommer att må ännu värre imorgon men om inte jag pressar min kropp till max så kommer jag aldrig att få det som jag vill i min lägenhet och det är ingen annan som gör det åt mig heller....

Ja jag är irriterad på folk idag, jag är folkilsken när jag har ont :o

Den här bukefalisten tyckte ju att det gick ju så bra att springa 2km på stranden utan skor (de är i SG) fast jag inte sprungit sedan November, att hon fick för sig att springa 4km idag. Det gick ju faktist helt perfekt och stranden var trevlig och bukefalisten svettades knappt.

Tills bukefalisten slutade springa, för då kunde hon helt plötsligt inte riktigt gå. Men enveten som hon är fick hon för sig att promenera de 5km till flygplatsen istället for att ta taxi, för bukefalisten ville ju se mer av staaaaaden.

Nu kan bukefalisten knappt ta sig framåt. Någon sorts höft muskulaturs skada verkar ha utfunnit sig under springturen. Bukefalisten hoppas på att den har ändrat sig till i morgon då bukefalisten ska inventera en riktigt brant och snårig transect. Det är ju tur att det inte är "the Nightmare trio" som ska göras, men denna kommer nog som en snygg två över jobbig och utslitande.

Senast ändrad:
Aha, jag har inte vågat sätta in en. Känns plågsamt att ta ur och i.

Kändes ingenting för mig, gick väldigt smidigt!

Fast jag hade den bara i 10 dagar sedan fick dom ta ur den pga att kroppen stötte bort den i form av förlossningsvärkar. Gynekologens första ord som tog emot mig på sjukhuset var: Oj du är rejält smärtpåverkad!

Allt var jättebra men kroppen accepterade den inte :(

Ja som i två kartonger. :d
Finns det nåt annat sätt att äta semlor än med varm mjölk? :confused:

Du kan ju "råka" gå vilse, bara "slinka förbi", "råka titta" och vips har du dövat samvetet. Finns många sätt att döva det. :angel:
Haha! Exakt!! :banana:
Men nu vettefan eftersom jag råkade spontanköpa en bulle efter att ha haft en bedrövlig förmiddag, och då frågade hon i kassan om "hon fick slänga med ett paket kakor också"...ja tack :D

Bullen var kalasgod, och kakorna är helt fria från tillsatser så jag har svårt att tro att de smakar annat än...goda kakor av bra kvalité :D

Sitter på akuten med min son, eller rättare sagt kirurgen. Han har lekt "jage" i skolan och drösat ner från en mur med ansiktet före ner i asfaltlen.
Så nu ska vi kolla så tänder, näsa och annat sitter där det ska:cry:

Kändes ingenting för mig, gick väldigt smidigt!

Fast jag hade den bara i 10 dagar sedan fick dom ta ur den pga att kroppen stötte bort den i form av förlossningsvärkar. Gynekologens första ord som tog emot mig på sjukhuset var: Oj du är rejält smärtpåverkad!

Allt var jättebra men kroppen accepterade den inte :(
Men vad fruktansvärt!
Jag har problem med cystor som hjälps med p-piller, men bara visa för det bättre många gör det värre så känns onödigt att stoppa in något som gör ont på vinst och förlust

Sitter på akuten med min son, eller rättare sagt kirurgen. Han har lekt "jage" i skolan och drösat ner från en mur med ansiktet före ner i asfaltlen.
Så nu ska vi kolla så tänder, näsa och annat sitter där det ska:cry:
Men fy. Hälsa sonen krya på dig från mig.

Min pappa var så avslappnad att han somnade hos tandläkaren :meh: det var ofta tandläkaren väckte honom när han var klar.

@Snurrfian det låter inte som en jättekul kombination nej.

För att förtydliga mig lite. Jag hatar GYNSTOLEN enbart. Undersökningar och dylikt har hag inga problem med. Och det värsta med tandläkaren är ljudet på borren...

Åh gudars ja! Plus känslan av att de håller på att borra sig till skallbenet :wtf:

Sån är jag också :o

Innan man går till tandläkaren får man nog läsa på bilar, tex att Volvo Sonett är Italiensk och har 6 förgasere samt att Mercedes är Svensk:D

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 067
Senast: Majjijann
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 342
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 958
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka