Hoppas allt har gått braUsch, nu har jag riktigt dåliga vibbar och får inget vettigt gjort. Hon har vid den här tiden fått beskedet från läkaren och lovade att höra av sig direkt efter men telefonen är knäpptyst![]()
Kram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas allt har gått braUsch, nu har jag riktigt dåliga vibbar och får inget vettigt gjort. Hon har vid den här tiden fått beskedet från läkaren och lovade att höra av sig direkt efter men telefonen är knäpptyst![]()
Aha, jag har inte vågat sätta in en. Känns plågsamt att ta ur och i.Jag har bytt spiral. Fullkomligt nödvändigt men ajje! Föredrog definitivt förra sättet jag satte in en på.
Ni andra som också har ont i kroppe, hur står ni ut? Jag vill inte mer![]()
Då var det min tur att börja spy![]()
Sist var jag nedsövd, satte in i samband med en abort. Det kändes men inte så farligt. Värst är att jag har typ mensvärk igen. *suck*Aha, jag har inte vågat sätta in en. Känns plågsamt att ta ur och i.
Ja, om det blir som för sonen lär jag bryta ihop inom några timmar. Men immunförsvaret är mer utvecklat på mig så lär gå braÅh NEJ
Hoppas det går över fort för dig![]()
Provat Alvedon?Sist var jag nedsövd, satte in i samband med en abort. Det kändes men inte så farligt. Värst är att jag har typ mensvärk igen. *suck*
Aha, jag har inte vågat sätta in en. Känns plågsamt att ta ur och i.
Haha! Exakt!!Ja som i två kartonger.
Finns det nåt annat sätt att äta semlor än med varm mjölk?
Du kan ju "råka" gå vilse, bara "slinka förbi", "råka titta" och vips har du dövat samvetet. Finns många sätt att döva det.![]()
Knaprar ipren just nu. Hjälper väldigt bra. Alvedon är som sockerpiller på mig.Provat Alvedon?
Men vad fruktansvärt!Kändes ingenting för mig, gick väldigt smidigt!
Fast jag hade den bara i 10 dagar sedan fick dom ta ur den pga att kroppen stötte bort den i form av förlossningsvärkar. Gynekologens första ord som tog emot mig på sjukhuset var: Oj du är rejält smärtpåverkad!
Allt var jättebra men kroppen accepterade den inte![]()
Blanda!Knaprar ipren just nu. Hjälper väldigt bra. Alvedon är som sockerpiller på mig.
Men liten då! Hoppas det inte är några fel och att han inte behöver ha ontSitter på akuten med min son, eller rättare sagt kirurgen. Han har lekt "jage" i skolan och drösat ner från en mur med ansiktet före ner i asfaltlen.
Så nu ska vi kolla så tänder, näsa och annat sitter där det ska![]()
Men fy. Hälsa sonen krya på dig från mig.Sitter på akuten med min son, eller rättare sagt kirurgen. Han har lekt "jage" i skolan och drösat ner från en mur med ansiktet före ner i asfaltlen.
Så nu ska vi kolla så tänder, näsa och annat sitter där det ska![]()
Det är en vanlig mensvärk. Så ipren räcker gott. Men jag är ynklig just nu. HeheBlanda!
Om det gör väldigt ont då
Min pappa var så avslappnad att han somnade hos tandläkarendet var ofta tandläkaren väckte honom när han var klar.
@Snurrfian det låter inte som en jättekul kombination nej.
För att förtydliga mig lite. Jag hatar GYNSTOLEN enbart. Undersökningar och dylikt har hag inga problem med. Och det värsta med tandläkaren är ljudet på borren...
Åh gudars ja! Plus känslan av att de håller på att borra sig till skallbenet![]()
Sån är jag också![]()