R
Raderad medlem 94602
Han hälsar tillbaka. Han säger "Det var länge sen jag träffade henne"Men fy. Hälsa sonen krya på dig från mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han hälsar tillbaka. Han säger "Det var länge sen jag träffade henne"Men fy. Hälsa sonen krya på dig från mig.
Det var ju det. Lille sprallen.Han hälsar tillbaka. Han säger "Det var länge sen jag träffade henne"
Han har nog hjärnskakning iaf. Är mest oroad för framtänderna.Men liten då! Hoppas det inte är några fel och att han inte behöver ha ont
Sitter på akuten med min son, eller rättare sagt kirurgen. Han har lekt "jage" i skolan och drösat ner från en mur med ansiktet före ner i asfaltlen.
Så nu ska vi kolla så tänder, näsa och annat sitter där det ska![]()
Men vad fruktansvärt!
Jag har problem med cystor som hjälps med p-piller, men bara visa för det bättre många gör det värre så känns onödigt att stoppa in något som gör ont på vinst och förlust
Bra tips därAj aj aj, hoppas att allt är OK med honom!
Låter ju knäppt att skriva detta just nu men glöm inte att anmäla det till erat försäkringsbolag.
Min värk känns som en piss i Torneälv nu, stackarn han måste ha rejält ont![]()
Åh stackaren!Sitter på akuten med min son, eller rättare sagt kirurgen. Han har lekt "jage" i skolan och drösat ner från en mur med ansiktet före ner i asfaltlen.
Man vänjer sig rätt mycket. Så bryter man ihop och kommer igen ibland.Ni andra som också har ont i kroppe, hur står ni ut? Jag vill inte mer![]()
Undrar här med! Vi skulle inte få tvåsiffrigt, men 9 iaf. 6 bidde det. Och helgrått.Var tog min sol vägenoch dom där 2 siffriga graderna dom hotade med.
Var tog min sol vägenoch dom där 2 siffriga graderna dom hotade med.
Jag roade mig med lymfom istället för bröstcancer...Men @ASKAPLASKA min mammas faster fick faktiskt bröstcancer på 70 talet och hon dog sedan 2004 då över 90 år gammal. Man ska inte förringa bröstcancer men samtidigt så bör man vara medveten om att det är väldigt många som blir friska igen. Och som sagt, cystor är inte heller det så ovanligt, jag har haft flera vänner som har tagit bort helt ofarliga cystor.
Sitter på akuten med min son, eller rättare sagt kirurgen. Han har lekt "jage" i skolan och drösat ner från en mur med ansiktet före ner i asfaltlen.
De är här. 17 grader på solsidan och inte ett moln. Så ljust att jag får ont i ögonen.
"The Future's So Bright I Gotta Wear Shades"
Älskar smärtstillande, tjohej här vart det kalas nu!
Fan, jag blev rejält på pickalurven av dom? Jag som knappt brukar känna av dom! Måste kolla om den senaste medicinen kan förstärka effekten av smärtstillande för detta tog rejält!
Jag ska dansa, dansa, dansa, heeeeeeelaa kväääääälleeeen låååååång![]()
Älskar smärtstillande, tjohej här vart det kalas nu!
Fan, jag blev rejält på pickalurven av dom? Jag som knappt brukar känna av dom! Måste kolla om den senaste medicinen kan förstärka effekten av smärtstillande för detta tog rejält!
Jag ska dansa, dansa, dansa, heeeeeeelaa kväääääälleeeen låååååång![]()
Fast jag vet inte om jag kan hålla med dig.Jag vill jobba men även personer som jag har planer och bokar semester resor
Det är hemskt frustrerande att gå och inte kunna planera något överhuvutaget pga att jag aldrig vet vad dom ska hitta på men denna gång så bokade jag resan upp tidigt pga att jag ska spela en tävling där uppe andra helgen i juli. Har vunnit den 2 år i rad och jag SKA spela den igen! Så enkelt är det!
Jag tror att jag kommer att ha magsjuka eller ryggskott i juli, har fått indikationer på det från andarna idag vid 12 tiden.
Dom brukar ha rätt på sådana saker![]()
Sån blir jag av mina Ketogan, MEN jisses vilken baksmälla man får, så dom ligger i husapoteket tills en dag eller efter flera dagars outhärdlig smärta.