Och jag läste munkar o filmys o tänkte. Så munkar och filmmys efter maten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag läste munkar o filmys o tänkte. Så munkar och filmmys efter maten![]()
Vingen tur! Hoppas han kryar på sig fort nuUtskrivna, och utsvultna. Inga frakturer på tänder el ansikte. Näsan är för svullen för att de skulle kunna se om den var bruten. Men de gör ändå inget med den om den inte är sne så det spelar ingen roll.
Blir köttfärssås till middag, lättuggat. Sen hade sambon köpt hem munkar till den arme sonen. Så munkar och filmmys efter maten![]()
Jag är så där nervörsdarrig idag då en nära anhörig ska få svar på en biopsi som tagits på en knöl i bröstet.
Kan ni inte berätta lite solskenshistorier om ofarliga knölar och även bröstcancer som slutat bra?
@sthu den du kollat på som kostar 2500:- är en privat vårdgivare utan avtal med landstinget, hittade den kliniken på nätet.
Vet inte om det finns någon smärtklinik på något sjukhus i närheten av dig som du kan söka dig till annars. Allingsås verkar ha en och dit har du väl inte så långt?
Är det vanligt trä eller spånskiva i taket, så använder du trallskruv, behövs inte borras då. Är hålen i armaturen större än trallskruvens huvud, använder du bara lagom stora brickor (3-4mm hål).
Mycket intressant föreläsning under eftermiddagen. Förmiddagens föreläsning var iofs också intressant men i stort sett bara repetitioner.
Eftermiddagens föreläsare var skådespelare och tydligen borde jag söka mig till teatern![]()
*Ställer mig först i ledet av Bukemaffian och ylar* SÖÖÖK!!
Att kunna räkna ut och planera ledighet är en lyx som ingen icke tillsvidareanställd kan räkna med. Önska ja, men räkna med? Knappast.
Du...det sa jag med...."måste ni spinga och hoppa så?"@Voff skönt det verkar ha gått bra trots allt men den där leken ska dem nog lägga ner, verkar lite jobbig.
Hoppas han kryar på sig snabbt och bra![]()