Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näe katterna kanske vill in mitt i natten.,Passar på att diska matskål och vattenskål. Bägge katterna ute för första gången på ett halvår.
Förväntar mig en lugn natt.![]()
Säg inte att du är en pyroman alls..... eller?![]()
Har du svirrat? Den frågan fick jag en gång när jag luktade brandrök på våren. Det är väl dialektalt för Bohuslän men kanske att det stämmer i ditt fall.
Puuuuuh, nu kan jag andas ut. Trodde nästan att det var någon dold sida som vaknat till liv...skönt att det inte var såMan luktar också brandrök när man röker räkor. Eller hur @tanten, @Dentaku, @tornblomma, @Ninnurur mfl?
Jag har absolut ingen aning om vad "svirrat" betyder.
/bor i Dalarna
Jag med.Jag har trååååkigt
Stackars oss.Jag med.
Jag med.
Stackars oss.
Kom på en ny tårtfyllning så jag testade att göra lite, och åt av den, och nu mår jag illa![]()
![]()
Alltså, det var gott, funkar i tårta med lite mer modifiering, men det var för sött för min mage som börjat bli detoxad igen"To boldly go where no woman has gone before"![]()
Gärna. Eller iaf bära. Städa är inte min tekopp. Vart ska jag?Kom och städa åt mig! Bjuder på kaffe och kan nog till och med få till något som liknar kanelbullar
Skulle även behöva hjälp med att bära ner några tyngre saker till förrådet som jag inte fixar att lyfta även om sonen hjälper mig. Jag är för klen i armarna
Får jag även hjälp med det sista kan jag även baka kladdkaka, drömmar, chokladsnittar och rulltårta![]()
Gärna. Eller iaf bära. Städa är inte min tekopp. Vart ska jag?![]()
Får jag även hjälp med det sista kan jag även baka kladdkaka, drömmar, chokladsnittar och rulltårta![]()