Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stendöd!
Hela familjen är stendöd. Jag slocknade i sonens säng när jag nattade honom. När jag vaknat till liv och kom ner till nedervåningen hittade jag sambon snarkandes på sängen med katten och hundarna snarkandes i soffan.
Nu sitter jag som en zombie i soffan och försöker kvickna till.
En heldag ute tar på krafterna.....

Meddelat mina kollegor att jag kommer till jobbet imorgon. Det kändes som en bra idé på eftermiddagen, men nu vet jag inte längre. Huvudvärken smyger på igen och kroppen känns som skit. Tror jag har något som ligger och lurar. Men jag kan inte vara hemma längre på så diffusa symptom. Jag testar att jobba imorgon så får vi se vart det landar.

Kom och städa åt mig! Bjuder på kaffe och kan nog till och med få till något som liknar kanelbullar :D

Skulle även behöva hjälp med att bära ner några tyngre saker till förrådet som jag inte fixar att lyfta även om sonen hjälper mig. Jag är för klen i armarna :mad:

Får jag även hjälp med det sista kan jag även baka kladdkaka, drömmar, chokladsnittar och rulltårta :D

Kom och städa åt mig! Bjuder på kaffe och kan nog till och med få till något som liknar kanelbullar :D

Skulle även behöva hjälp med att bära ner några tyngre saker till förrådet som jag inte fixar att lyfta även om sonen hjälper mig. Jag är för klen i armarna :mad:

Får jag även hjälp med det sista kan jag även baka kladdkaka, drömmar, chokladsnittar och rulltårta :D
Gärna. Eller iaf bära. Städa är inte min tekopp. Vart ska jag? :D

Lång dag men nu sitter jag äntligen i soffan. Ska alldeles strax masa mig till köket för att fixa kvällsmat. Kör en repris på gårdagen, sesampanerad kolja med ångkokt potatis och broccoli, toppat med en vansinnigt god mangosås :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 032
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 218
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 921
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka