Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack. Har tyvärr själv också helt ofrivilligt halkar inpå de där hemska powerballaderna och frossar loss... Ganska pinsamt faktiskt...

Fast jag har kommit fram till att JAG STÅR FÖR DETTA BANNEMEJ!
"Nothing's gonna change my love for yoooou"

Eftersom jag har en väluppfostrad assistent/fotograf som jobbar samtidigt som jag ksozar ut har "jag" samtidigt hunnit posta ett inlägg på bloggen. Simultant

Alltså kan ej smälta detta specifikt "outfiten".

Bonnie-Tyler-1984-bonnie-tyler-34529856-2008-3004.jpg

Mvh Bonnie Tylers största fan

Av någon konstig anledning tog jag inte tablett igår kväll....så nu ligger jag här vaken. Har precis läst ut senaste boken - You had me at hello - vilken slutade
sådär sliskigt romantiskt. Och jag älskade det :love: :o
.

Ska nog hämta datorn och titta lite på The Big bang theory och försöka somna.

Happ...fortfarande inte lyckats somna. Trött och huvudvärk men kommer inte över den där tröskeln med själva somnandet. Och då sov jag bara en timme igår på dagen....tycker inte om mig själv just nu :mad:

Happ...fortfarande inte lyckats somna. Trött och huvudvärk men kommer inte över den där tröskeln med själva somnandet. Och då sov jag bara en timme igår på dagen....tycker inte om mig själv just nu :mad:

Jag tog tabletter redan vid 19 tiden och slocknade rätt fort men igengäld så vaknade jag kl 3.07 piiiiip

Har kollat i kapp Hem till gården nu och vette fasen vad jag ska kolla på nu.

Jag tog tabletter redan vid 19 tiden och slocknade rätt fort men igengäld så vaknade jag kl 3.07 piiiiip

Har kollat i kapp Hem till gården nu och vette fasen vad jag ska kolla på nu.
Hm, jag ska allt ta tablett ikväll, men ska nog avvakta till 21 i alla fall :p För onsdag ska jag till jobbet och det är bra om jag inte är helt slut när jag ska köra dit.

Känns som det är risk för hej migrän idag :meh:

Slogs just av hur ljust det är ute. Skulle ju kunna ta en promenad, men är för trött och dessutom snarkar labben alldeles för nöjt :p Ligger nog kvar ett tag till, kanske kan jag sova ett par timmar innan klockan ringer kl 9.

Kram! Att andra har det sämre hjälper inte dig, man "får" må dåligt ändå.
Har tusen ggr hellre ont i kroppen än i själen..

Spelar ingen roll om andra har det sämre. Ditt mående är det du ska fokusera på.
Men jag fixar ju att jobba heltid, ta hjälp om hästen och lägenheten ser hyfsad ut.

Är just nu livrädd för att pojkvännen ska lämna mig PGA mitt kassa mående :( även om jag vet att han inte skulle det.

Är dock i kontakt med sjukvården, men förstår inte riktigt hur jag ska hinna träffa psykologen jag har fått remiss till. Då detta kommer att göra att jag måste ta ledigt en hel dag från jobbet PGA restid

Har lyckats få i mig lite frukost genom att dra av små mackbitar och lösa upp dem i te och svälja dem hela.
Trodde den värsta delen i tandställningsbärandet var över men då hade jag inte provat gummisnoddarna ännu:crazy:
Känns som att jag kommer få gå rätt hungrig på jobbet idag:meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 47 48 49
Svar
963
· Visningar
36 482
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 300
Senast: doppler
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
769
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 307
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka