Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack!

Ja, ha koll på sina mediciner själv är ett måste. Tycker ändå inte jag har särskilt ovanliga sådana.
Får träffa min ord läkare iaf. Ska ta upp morgonens bemötande med henne, så får hon ta det vidare isf.

Då kan du ju tänka dig med mina tämligen ovanliga mediciner (en läkare hade inte hört talas om två av dem) :grin:

Så, sedan jag kom i land på Stenas Tyskland terminal 0700 har jag lossat 25000 liter öl på tysklands terminalen, åkt 9 km och lastat 8 kullager på SKF, och sedan åkt 8 km tillbaka till Stenas Danmarks terminal, där jag nu väntar på att åka få ombord på 1600 färjan till Frederikshavn.

Jag förstår verkligen inte hur DSV kan köra så hårt med oss stackars schaufförer ...

Lyckades faktiskt somna till sist. Nu ska jag bara försöka hålla mig vaken större delen av idag och ikväll ska jag ta en tablett i god tid innan jag ska lägga mig :p

Så, sedan jag kom i land på Stenas Tyskland terminal 0700 har jag lossat 25000 liter öl på tysklands terminalen, åkt 9 km och lastat 8 kullager på SKF, och sedan åkt 8 km tillbaka till Stenas Danmarks terminal, där jag nu väntar på att åka få ombord på 1600 färjan till Frederikshavn.

Jag förstår verkligen inte hur DSV kan köra så hårt med oss stackars schaufförer ...
Har du lossat ölen DÄR :rage::rage:
Du skulle ju lossa den hemma hos @athena_arabians så vi har något att fukta våra torra strupar med på träffen... vad ska vi nu dricka - vatten :nailbiting::arghh::arghh::arghh:

Senast ändrad:
Vilken färg har du på snoddarna? Jag har ett par vita, eller ja, hade - tills jag åt limegrönt godis.... Nu är de ljusgröna :crazy:
Förlåt men hahahaahhahahaa:laugh::laugh:
Mina är också vita, än så länge men hon varnade för tedrickande. Jag lever tyvärr på te så jag kommer ju vara jättefin snart...
Hade du mycket ont? För mig är det nu som det var i början, jag suger på en bit polarkaka och grinar illa.

Mina är också vita, än så länge men hon varnade för tedrickande. Jag lever tyvärr på te så jag kommer ju vara jättefin snart...
Hade du mycket ont? För mig är det nu som det var i början, jag suger på en bit polarkaka och grinar illa.

Förstår mycket väl att du grinar illa om du har polarkaka i munnen. Finns bara ett svenskt bröd som är ätbart och det är Barkis, det ända svenska brödet med helt neutral smak som låter pålägget komma till sin rätt.

Förstår mycket väl att du grinar illa om du har polarkaka i munnen. Finns bara ett svenskt bröd som är ätbart och det är Barkis, det ända svenska brödet med helt neutral smak som låter pålägget komma till sin rätt.
Skulle ju eventuellt kunna blöta upp barkisen med vatten, köra den i mixern och äta den som soppa.
Till alla som inte haft tandställning i vuxen ålder och därmed HÅRT tandben: vad som gott eller smakar pest spelar ingen större roll när man är skithungrig och käken inte går att stänga;)

Nu är Annie behandlad. Hon hade lite snett bäcken och var spänd i musklerna rumpa o nacke. Skönt att få henne genomgången så jag inte ställer till med något. Nu lite vila innan det bär av till MVC, ska äntligen få min spruta i rumpan så jag slipper mens.

Tack hört i :love:
Håller mig uppe med vetskapen att det är Bodyjam istället för det annars dötrist Sh'bam ikväll i alla fall.
Jag behöver det mer än någonsin nu!
Jamen har funkat som hjälp vid krishantering länge, hjälpt mig genom så mycket de senaste åren :bow:
... Men det är kanske inte sååå konstigt att axeln protesterar, fast jag försöker se det som rörlighetsträning, det funkar ju, kan ju vara med på allt :D

Kolla in det här, liksom...
Och ja, man får stå ut med lite Justin Bieber ibland.

Har aldrig ont efteråt, så jag brukar be honom spänna lite extra. Har hög smärttröskel. Åt chips direkt efter att jag spände senast :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 47 48 49
Svar
963
· Visningar
36 482
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 300
Senast: doppler
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
769
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 307
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka