Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller med, sitter också här med deras nytt pris-info framför mig :rage::rage::rage:
Å vi bor såpass på landet att det inte går att lita på luftburet nät + att det markbundna är uselt (vi har fått på nåder 2 Mb... ) och vi kan välja mellan Telia och Telia :mad::turd:
Här är en till i den klubben...
Radioskugga vid huset så mobilt bredban funkar inte heller...

I mitt brev står inte hur mycket de höjer heller, bara att jag fortsatt ha deras GENERÖSA rabatt på 40kr.....

Sitter ute med hunden en stund nu när det inte är så varmt .
Är ganska varmt inne så en annan fläkt ska inhandlas sen
Snart ska hon få kvällsmat och sen ska vi gå en vända i svalkan.
Hon var med den lilla biten till biblioteket och blev helt slut av den biten förut.
Stackars djur i värmen alltså

Här är en till i den klubben...
Radioskugga vid huset så mobilt bredban funkar inte heller...

I mitt brev står inte hur mycket de höjer heller, bara att jag fortsatt ha deras GENERÖSA rabatt på 40kr.....
Res en mast och montera en repeater, vi på landet får hitta egna lösningar när nätet inte räcker ända fram. Master finns på skroten och en repeater bygger man enkelt av en wifi-accesspunkt som man stoppar in ny programvara i och då kan man dessutom öka signalstyrkan. :up:

*Ser liksom inte riktigt problemet, bara lösningen.* :cool:

Sitter ute med hunden en stund nu när det inte är så varmt .
Är ganska varmt inne så en annan fläkt ska inhandlas sen
Snart ska hon få kvällsmat och sen ska vi gå en vända i svalkan.
Hon var med den lilla biten till biblioteket och blev helt slut av den biten förut.
Stackars djur i värmen alltså
Svalkan? Vilken svalka? Här dör man ff.

Var försiktiga i solen alla och kom ihåg att även i skuggan kan man bli bränd.

/hallonsaft som är en vandrande Alvedon,får inte vistas i solen p.g.a mediciner.

Men nääääääääääääääääääääj! Sorg hos bumpo nu. Såg precis Northernlion förlora sin streak. Visserligen typ ett år i efterhand men ändå. Jag är ledsen nu. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m

Hästrelaterat

Tillbaka