Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Sonic76 Hoppas på att plåtarna är bra, tips för lite svalka är att blöta/fukta handduk och lägga i frysen för att sen bädda över med annan handduk eller annat.

@Snurrfian Jag avgudar min fiberlina men jag hatar att bo i stan, diskriminering att landsbygden inte har vettiga saker vad det gäller internet, TV, mobil, vägar osv. osv i evighet, även lantisar betalar ju skatt. Snälla politiker inse det så folk kan bo där dem vill på lika villkor!

@JeayL Fin matchning, riktigt fräckt. Du skulle ha huggit honom vet jag ;)

Borde ju vara okej? är ju äggvita och ägg till frukost är ju ganska vanligt. :p
Jag gillar hur du tänker :D

Jag åt ett miniskrov som sen lunch och ingen frukost och smyglyssnade på några som inte var från dom här delarna av landet som kom in och skulle beställa varken parisare eller skrov verkade vara något dom kände till, blir som konstigt när det för mig är så självklart att det heter så :angel:

Jag lever igen! ( någorlunda iallafall) Efter ett flertal timmars migränanfall.. så imorgon blir det sjukanmälning till VFUn. Oddsen att kroppen orkar att stiga upp redan kl 6 imorgon känns små.

Stör mig på fejkhästannonser, speciellt då samma bilder återkommer!
Man kan ju alltid hoppas att ingen går på det och skickar pengar! :cautious:

Jag är helt sluuuut...men fortfarande så uppe i varv som man bara kan bli av de underbara Jam-passen!
Ok, koreografin är dötråkig, men det blev så mycket bättre när man kör igenom båda koreografierna om och om igen sista kvarten :D
...vilket också betyder att vi slipper Justin Bieber! :p

...men kollar man playlist för nästa release är det två låtar med JB. Whyyyyyyyyyyyy? :arghh:
I och för sig är sällan övrig musik bra heller, så det kvittar ju nästan.

Full rulle hela dagen! Tur man har en sån där fin vän som @_husmusen_ som håller en uppdaterad om vad som händer härinne :angel:
Hjulinställning på bilen är inbokad, nya däcken fixade och så ska M fixa stagen med så rullar vi ett tag till :up: Jag har dessutom fixat avmaskningsmedel till hela stallet, av min snälla vet som hörde av sig på sin lediga dag bara för att det var jag :love: , lyckats bokat kastreringstider åt en väns katter denna vecka (väntetiden är annars minst 3 veckor här :wtf: ) och pluggat till bedrövelse :yuck: Men fick in det kritiska uppdraget till slut :up: Kissen mår bättre och har även konstaterat att mina höns stortrivs i nya hönsgården och mitt mattehjärta smälter :love:

Nu ska jag se ett välförtjänt avsnitt av Games of Thrones och dricka vin :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Bärväska för liten hund
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

• Core by D vs equiband