Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det vore så väl, hade ju en, i flera år dessutom, helt värdelös på att massera å klagade mest på att jag sov då jag var sjukskriven och inte ens orkade ta en kort promenad, att bara fara handla mat krävdes att jag vilade efteråt men jag skulle absolut orka göra absolut allt hemma för jag va ju hemmaSkaffa en pojkvän, han fixar det gratis![]()
Om det vore så väl, hade ju en, i flera år dessutom, helt värdelös på att massera å klagade mest på att jag sov då jag var sjukskriven och inte ens orkade ta en kort promenad, att bara fara handla mat krävdes att jag vilade efteråt men jag skulle absolut orka göra absolut allt hemma för jag va ju hemma![]()
Hahahaha inte precis!Låter som att det inte är någon förlust att han är ett ex![]()
Vem fan vill bo i Landskrona?!Jag är tydligen negativ enligt min moster för att jag inte vill: bo i Skåne, vill bo i Landskrona, bo med exet, inte sökte jobb som syslöjdslärare mm mm... listan kan göras lång![]()
![]()
Vem fan vill bo i Landskrona?!![]()
Men exakt!Vem fan vill bo i Landskrona?!![]()
Haha typ, Skåne kan gott tillhöra DanmarkEller Skåne och dessutom vem i hela helvete vill bo med sitt ex
Finns oftast en väldigt bra anledning till att det är just ett ex![]()
Stryker runt Östermalmstorg i jakt på glass![]()
Du får bunkra upp så du har ett stabilt lager att ta ifrån![]()
Ica Jarlen kan avskrivas! Min chef är förstående för att jag inte kan jobba pga glassjakt![]()