Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det finns en stor fördel att vara själv: man behöver inte skämmas när man är gasig i magen pga onyttigheter... :meh:
Litet tips bara, sitt inte på en häst och släpp en brakis för då riskerar du att göra en baklängessaltomortal och bli stående bakom hästen. Hände en kompis till mig och till på köpet på en träning, gissa om alla garvade. :rofl:

Kvällsshoppingen var nåt alldeles i hästväg ikväll, nu har både en kompis, grannen och jag ost och övrigt smörgåspålägg fram till midsommar,,,,,minst. :d Jag vägde "rovet", det blev 40 kilo. :o

*En helt vanlig veckohamstring i överflödets land.*

Önskar att inte massage var så dyrt, hade behövt flera timmars massage för att de inte ska vara en plåga att gå runt i lägenheten :banghead:

Skaffa en pojkvän, han fixar det gratis :meh:

Konversation i helgen:
Jag: Det gör ont
Han: Äsch då, det håller ju på att bli bättre
Jag: AJ, det gör ont!
Han: Lipsill :p

Seriöst, han fick faktiskt fart på min nacke igen :love: men det var ju inte direkt skönt... vi har en massageroller som är fantastiskt effektiv och gör så vi inte sliter ut våra händer. Vi är ju båda lite halta och lytta eftersom båda är lite sneda och vinda i kroppen O_o

Jag gav igen på hans bröstmuskler :sneaky:

13256612_1051934778187558_683114856_n.jpg

Jag är på jobbet :D

Hunnit massor redan inklusive varit på macken och skruvat bil och roat främling med orden "är man inte smart får man jobba lite istället" och menade mig själv. Inte för att jag direkt har en susning om vad jag gör när det gäller bilen, så brukar det bli rätt ok i slutändan och den blir som den ska igen :p

Bara för att jag "går hemma hela dagarna och har all tid i världen" så innebär det inte att jag ska göra saker gratis åt folk bara för att jag kan. Jag HATAR folk som fäller såna kommentarer :rage: och dom kan få byta med mig och ha huvudvärk varenda morgon när dom vaknar och måst mjukstarta om dom inte ska ramla ihop och börja spy, eller låta dagsformen styra vad dom kan göra.
Numera ber jag folk dra åt helvete och slänger på luren direkt när dom kommer med såna kommentarer. :meh:

Bara för att jag "går hemma hela dagarna och har all tid i världen" så innebär det inte att jag ska göra saker gratis åt folk bara för att jag kan. Jag HATAR folk som fäller såna kommentarer :rage: och dom kan få byta med mig och ha huvudvärk varenda morgon när dom vaknar och måst mjukstarta om dom inte ska ramla ihop och börja spy, eller låta dagsformen styra vad dom kan göra.
Numera ber jag folk dra åt helvete och slänger på luren direkt när dom kommer med såna kommentarer. :meh:
Välkommen i klubben, jag går ju tydligen "bara hemma" jag också... Att jag jobbar halvtid och plugga heltid räknas visst inte, jag är ju fortfarande hemma... :rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
254
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 68 69 70
Svar
1 397
· Visningar
50 216
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna