Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar vad jag vill bli när jag blir stor, eller ja vad jag skulle kommit på för flera år sen ;)
Ville bli veterinär som liten men de känns inte ens möjligt :angel:

Senaste dagarna hör både jag och grannarna varenda gång mina hästar bajsar i hagen... Slyngelhästen hqr kommit på att han också är hingst, så nu ska det bajsas tillsammans, på varqndras och skrikas lite om det. Så alla vet, liksom. Bajsa är viktiga saker! Är väl iofs glad att skimmeln passerat stadiet "jag ska göra något med bajshögarna, men vad? Jag rullar mig i dem!:idea:*

Fjantpåsar! Med de är väldigt söta iaf ;)

Till alla som skrev om idioten: jag gav @EmmaW hans mobilnummer. Fick typ en ursäkt efter det. Jag orkar inte ens tjafsa med dem eller bli upprörd längre. Annars brukar jag kunna trycka ner folk ordentligt själv också.
Han fick tillbaka så han teg kan jag lova :rage: Man behandlar inte en kvinna så och allra minst min bästa vän :mad: Förhoppningsvis fick han sig en tankeställare och gör inte om det. :mad:

Idag har vi varit i Ystad och "roat" oss. T och jag var i olika grupper men vi käkade frukost, lunch och fika tillsammans. Dessutom satt vi tillsammans i bussen både dit och hem. Pratade såklart mycket men ffa på vägen hem hade vi en djup konversation. Den fortsatte sen i ytterligare en halvtimme efter vi kommit tillbaka till Malmö. Inte kom vi fram till något för det :p

Kontentan är ungefär att han aldrig i sitt drygt 30-åriga liv har haft sådana här inre konflikter. Det är som ett getingbo i hans huvud. På något vis önskar han att vi träffats för tio år sen förutom att han förstås inte vill vara utan sina barn. Det är dessutom jobbigt bara att titta på mig eftersom det finns så mycket han vill göra och säga men som han inte kan göra och säga.
Oavsett så ska jag och dottern strax åka till Malmö för att kolla på hockeyn tillsammans med T och eventuellt O. Vi skulle från början varit här men av olika skäl går inte det.

Skit, skit, skit! Styvfar är inne på sjukhus igen och nu har läkarna sagt rakt ut att det är bara en väntan. De ska göra vad de kan för honom men kört är det :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
254
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
587
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka