Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inget ställe är väl trevligt när det är vinter, blåsigt och snöigt?När det vindstilla, sommar och varmt
När det är vinter, blåst och snö är Skåne allt annat än fantastiskt![]()
Inget ställe är väl trevligt när det är vinter, blåsigt och snöigt?
Fy så jobbigt. KramSkit, skit, skit! Styvfar är inne på sjukhus igen och nu har läkarna sagt rakt ut att det är bara en väntan. De ska göra vad de kan för honom men kört är det![]()
BeklagarSkit, skit, skit! Styvfar är inne på sjukhus igen och nu har läkarna sagt rakt ut att det är bara en väntan. De ska göra vad de kan för honom men kört är det![]()
Fy så jobbigt. Kram![]()
Beklagar![]()
Hm, jag vet vilka datum det inte kommer att fungera med Buketräff i sommar (17:e resp 31 juli) så nu är det dags att spåna vilket datum som passar bäst...![]()
Men åh!Skit, skit, skit! Styvfar är inne på sjukhus igen och nu har läkarna sagt rakt ut att det är bara en väntan. De ska göra vad de kan för honom men kört är det![]()
Tänker att man nästan borde kunna bli sjukskriven pga glassbrist?
31e funkar rätt dumt för mig. Är dan efter min födelsedag kan nog vara bra om jag är hemma då i år. Av förklarliga skäl.Hm, jag vet vilka datum det inte kommer att fungera med Buketräff i sommar (17:e resp 31 juli) så nu är det dags att spåna vilket datum som passar bäst...![]()
31e funkar rätt dumt för mig. Är dan efter min födelsedag kan nog vara bra om jag är hemma då i år. Av förklarliga skäl.![]()
@Marita73: Beklagar!![]()
Men åh!Beklagar å det djupaste
heart
Det beskedet, den väntan är så fruktansvärd
Mina tankar går till er![]()
Hela sommaren. Minst. Tänker mig någon slags bootcamp?![]()