R
Reykjavik
Funderar på om det är värt att gå en promenad i detta tråkiga väder 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst räknas väl ett korvbröd med skinka i och en kopp kaffe som middag![]()
Vilken självbehärskning, jag är full av beundran!![]()
Men tornblomma, vart tog självbehärskningen vägen!? Säger hon som en gång steg på Hermes i Paris för att köpa min favo EdT Equipage (gick bara in för att kunna säga att jag handlar hos Hermes) och kom ut med en väska (liten men ändå), två scarfs och två EdT, Equipage och Un Jardin au Mediterranée. Jag har sparat kvittot för att aldrig göra om det!Måste dementera allt nu. Har shoppat typ halva Marc Jacobs-butiken. Ärtsoppa resten av livet nu då- CHECK! Tur att jag har boxvin hemma liksom![]()
Måste dementera allt nu. Har shoppat typ halva Marc Jacobs-butiken. Ärtsoppa resten av livet nu då- CHECK! Tur att jag har boxvin hemma liksom![]()
Jag avundas verkligen alla pigga och alerta människor i dag! Själv känner jag mig som nåt katten har släpat in![]()
Blev äggtoddy till kvällsmat![]()
Jag kan se för mitt inre hur du börjar "slatta" på utehaken när dunken är slut och har hinkar med vin på jäsning och nattetid letar råvaror till nästa sats i sopcontainrarna. Det är nu det börjar gå utför.Måste dementera allt nu. Har shoppat typ halva Marc Jacobs-butiken. Ärtsoppa resten av livet nu då- CHECK! Tur att jag har boxvin hemma liksom![]()