Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Faaan, tillbaka till ruta ett igen. Vet inte alls vart jag ska vända mig. Känner bara för att bryta ihop, allt känns hopplöst.
Ringde vc där jag vet de har gyn men nä de kan tydligen inte hjälpa ändå. Va fan gör jag. Jävla skit. :banghead::cry::cry:

Jag har inga kitschiga kläder, merparten av min garderob är militärgrön eller Real Tree camo :cautious:

Seriöst, det är sant. Jag går oftast omkring i jobbkläder för de är bekvämast. @tornblomma skulle förmodligen gråta av min garderob :D
Haha, likadant som här då fast jag har ju svart också. :p
Apropå svart så är torrdräkterna svarta och helt utan reflexer av en viss anledning, trygghetsnarkomanerna har många gånger påpekat att "men då kan ju ingen hitta dig", rätt gissat, jag SKA INTE bli hittad och om dom sen visste att dom är IR-säkra också (jag kan inte hittas med värmekamera) så skulle dom få ett totalt frispel. :laugh:

Vill jag klä mig piffigt så tar jag varselstället jag fick. :D

Faaan, tillbaka till ruta ett igen. Vet inte alls vart jag ska vända mig. Känner bara för att bryta ihop, allt känns hopplöst.
Ringde vc där jag vet de har gyn men nä de kan tydligen inte hjälpa ändå. Va fan gör jag. Jävla skit. :banghead::cry::cry:
Men, varför kan de inte hjälpa? Kunde de inte säga heller vart du kan vända dig istället? :(

Kom nyss hem från stallet blöt som en sork. Regnar tätt och blött men jag kommer inte klaga utan vara nöjd för det är torrt i trädgården så regnet behövs. Känns rätt bra att sitta i soffan med te och filt. Kan softa här i en halvtimma sen behöver jag nog röra på mig så jag hinner till jobbet i tid.
Som här då men eftersom det är för varmt för torrdräkt eller regnställ och jag lär bli blöt inifrån av svett så tar jag simvåtdräkten som underställ och en gammal sketen overall över som skydd. Det finns inget dåligt väder osv. :p

Aldrig mer Klarna! ;)

Blir lite nyfiken på om mitt antagningsbesked kommit på villovägar också...
Byt ut "Klarna" mot "Posten", posten är ett skämt numera och Klarna har aldrig strulat men jag har ju E-faktura på precis alla fakturor och har i många år betalat via Klarna, direktöverföring och PayPal och det har aldrig strulat utan bara funkat.

Är det något som mvc kan hjälpa till med? Jag har alltid gått dit (förutom nu några år efter att jag hade cellförändringar och blev opererad) och fått hjälp med p-medel osv. Har iofs ingen som helst aning om vad du har för problem, bara en tanke.

Hade tänkt att det skulle bli lite sista minuten plugg inför tentan imorgon, men vaknade med en irriterande huvudvärk som inte släppt än trots Ipren :meh:
Dagens positiva är att jag har hunnit med att tvätta och kanske fått ett sommarjobb :D

Jag fattar liksom inte vad man förväntar sig ska hända när man först lägger ut en massa dynga på FB för att sen ägna sig åt självömkan när man blir ifrågasatt? Grina på nätet har aldrig funkat i längden men vissa gör samma sak gång efter gång efter gång och blir idiotförklarade varenda gång. :banghead: :yuck:
"Gör nåt konstruktivt istället, agera för f*n" skulle jag vilja skriva. :rage:

Tur jag inte behöver umgås live med sådana allt för ofta. :meh:

Vad behöver du hjälp med? Jag går fortfarande till tjejen på Mvc eftersom vanliga gyn har stopp för att de har så hög belastning.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 038
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
379
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 298
Senast: Sanna25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka