Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min bror har tagit ännu en kreditupplysning på mig. Så nu fick jag nog och ringde upp honom. Han hade hört ryktesvägen i släkten att jag börjat få ordning på ekonomin så nu vill han ha 30 000 av mig :eek: Jag är inte skyldig honom ett rött öre :rage:
Jag sa rakt ut att jag inte vill ha nån kontakt med någon i släkten. Att jag önskar alla bara kunde låtsas som att jag är död, inte finns längre. Att jag inte vill ha mer kontakt. Och att han ska ge fan i och begära ut kreditupplysningar på mig för han har ingenting med det att göra. :rage:

Hur fan blir man kvitt släkten när dom vägrar släppa taget?! :(
Vilket svin!
Man kan ta bort förfrågan om man pratar med UC. Jag gjorde det när en mysko hyresvärd tog en ogrundad förfrågan.

Hunden fick schamponeras efter stallbesöket. Vad är det som är så.mysigt med att gräva upp piss fläcken i boxarna och ligga och sova i???
Så nu sitter vi ute så han får torka. I bersån och hammocken. Stackars mig!
Försöker skriva en presentation av mig själv, går ju så där..

@Thomasine jag vet inte hur man skriver haiku :p

Funderar på att äta lite frukost och sedan cykla till stranden.

Haiku är underbart, googla gärna. Mamma använde det mycket i sin undervisning med elever som hade läs- och skrivsvårigheter och det föll mycket väl ut. Det är enkelt att få till dem, reglerna är inte många eller speciellt strikta.

De flesta haikus har ett visst vemod i sig tycker jag vilket tilltalar mig (ja, om det inte är @Dentakus snusk-haikus då :p).

Hunden fick schamponeras efter stallbesöket. Vad är det som är så.mysigt med att gräva upp piss fläcken i boxarna och ligga och sova i???
Testa vet ja, det kanske är meningen med livet liksom att rulla sig i största lerpölen man hittar. :idea: :p

*Mera kaffe!*

Väntar på att klockan ska bli 15.35 då jag ska resa mig ur soffan och träffa mamma på parkeringen 15.45. Vi ska promenera och fika i Apladalen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 225
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 303
Senast: Sanna25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka