Vilken resa alltså! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är lite för sent nu egentligen. .. kommer få somna med blött hår... Men det är äckligt så vill tvättaKänner med dig! Det är så meckigt och blött och tar tid och...![]()
Samma här,fortsätter det så här behöver jag inte gå dom 300m till göta kanal utan kan använda den där poolen som kanalbåt.Undra vart jag la flytvästenden verkar behövas
![]()
Skönt att få det kollat. Håller tummarna för att det går att åtgärda på ett "enkelt" sätt.Nu har jag äntligen fått tag på hudkliniken! Fick en akuttid imorgon em. Först ska det uteslutas att jag har en variant av hudcancer och när det är gjort får jag förhoppningsvis en behandling som funkar. Phuu...
Fy vad irriterande! Har inget bra råd till dig men hoppas att de till sist tröttnar på att förfölja dig.Min bror har tagit ännu en kreditupplysning på mig. Så nu fick jag nog och ringde upp honom. Han hade hört ryktesvägen i släkten att jag börjat få ordning på ekonomin så nu vill han ha 30 000 av migJag är inte skyldig honom ett rött öre
Jag sa rakt ut att jag inte vill ha nån kontakt med någon i släkten. Att jag önskar alla bara kunde låtsas som att jag är död, inte finns längre. Att jag inte vill ha mer kontakt. Och att han ska ge fan i och begära ut kreditupplysningar på mig för han har ingenting med det att göra.
Hur fan blir man kvitt släkten när dom vägrar släppa taget?!![]()
Gör den? Det här var sån i "tub", går det med den i "paket" också? Det vore ju sketabra för ibland finns det massor.Den går alldeles utmärkt att frysa.
Gör den? Det här var sån i "tub", går det med den i "paket" också? Det vore ju sketabra för ibland finns det massor.
Nä, är rätt mörbultad nu.
Taskig kiro, han bara skrattar när jag stönar och svär av smärta![]()
"hej tomtegubbar slå i glasen och låt oss lustiga vara..."![]()
"hej tomtegubbar slå i glasen och låt oss lustiga vara..."![]()
Vänta nu här...var det DU??Bara för du antagligen sett mig orakad och gråskäggig någon gång under dagen, är det inte jul![]()
Nä, är rätt mörbultad nu.
Taskig kiro, han bara skrattar när jag stönar och svär av smärta![]()