Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag äntligen fått tag på hudkliniken! Fick en akuttid imorgon em. Först ska det uteslutas att jag har en variant av hudcancer och när det är gjort får jag förhoppningsvis en behandling som funkar. Phuu...
Skönt att få det kollat. Håller tummarna för att det går att åtgärda på ett "enkelt" sätt.

Min bror har tagit ännu en kreditupplysning på mig. Så nu fick jag nog och ringde upp honom. Han hade hört ryktesvägen i släkten att jag börjat få ordning på ekonomin så nu vill han ha 30 000 av mig :eek: Jag är inte skyldig honom ett rött öre :rage:
Jag sa rakt ut att jag inte vill ha nån kontakt med någon i släkten. Att jag önskar alla bara kunde låtsas som att jag är död, inte finns längre. Att jag inte vill ha mer kontakt. Och att han ska ge fan i och begära ut kreditupplysningar på mig för han har ingenting med det att göra. :rage:

Hur fan blir man kvitt släkten när dom vägrar släppa taget?! :(
Fy vad irriterande! Har inget bra råd till dig men hoppas att de till sist tröttnar på att förfölja dig. :heart

Ska till Uppsala by i slutet av juli början av augusti men var fasiken ska man bo...
Finns för många val Hahahahahaha.
Lutar åt vandrarhemmet på stationen

Kvällens "månskenspromenad" avverkad, 2 älgar, ett gäng vildsvin, en räv och så rådjur förstås, här vimlar det av vilt alldeles in på knutarna trots att det finns en hel del folk i rörelse. :) Sommargästerna får spunk och låser in sig eller flyr till stan innan det blir skymning och djuren är som mest aktiva och närgångna, ska bli kul att se hur dom gör i sommar för vildsvinen struntar blankt i om det kommer nån gående och dom promenerar ju över sommargästernas tomter,,,,,,,fast det vet sommargästerna inte om,,,,,,än. :laugh:

Gör den? Det här var sån i "tub", går det med den i "paket" också? Det vore ju sketabra för ibland finns det massor.

Jag har fryst både delar,nu senast den som ingår i ett kit från ica,burken med sås kastar jag för jag gillar inte pizzakrydda,pizzadegen delade jag i 2 lagade till den ena o frös den andra.
Gör samma med Willys som har färdig pizzadeg på tub.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 224
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 300
Senast: Sanna25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka