Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi bor under en av inflygningsrutterna till Arlanda, så det kan ha varit ett flygplan, stackaren är väl överbelastad efter allt muller senaste dagarna o klarade inte av att sålla bort.
Har också fått mina slantar.![]()
Mina damp rätt in på sparkontot. En del av dom ska dock användas till ridlägeravgifter för tjejerna.O mina har kommit in med nu. Det mesta läggs undan till hösilage i vinter.
Någon som gillar fasadmålning o vill byta av mig?Snälla !
![]()
O mina har kommit in med nu. Det mesta läggs undan till hösilage i vinter.
Har för mig det.Jag betalade in + 20 000 k
Vet ngn om man kan använda sitt skattekonto som sparkonto? Dvs kan jag tex föra över 10 k som ligger kvar där till nästa år?
Har för mig det.
Tror kompisar till mig har gjort det
Jag betalade in drygt 4 papp.@tornblomma läste något om att det skulle göras om med skattekontot för att folk använt det som sparkonto då räntan är så låg, borde gå lätt att få fram om du googlar för att se vad/hur närmare.
Skatteåterbäring skäms på er alla jag sållar mig till tornblommas gäng och ska betala.![]()
Ligger i soffan. Katten på bröstet och bägge hundarna intill mig. Ångestdämpande och avslappnande![]()
Äsch då, nu när du fått in vanan är det bara att komma och fortsätta hos mig![]()
![]()
![]()