Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 65 186
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi bor under en av inflygningsrutterna till Arlanda, så det kan ha varit ett flygplan, stackaren är väl överbelastad efter allt muller senaste dagarna o klarade inte av att sålla bort.

Jag är så glad över att min inte reagerar på åska.

Hoppas Leon lugnar sig snart och att han tagit fel på muller.

Jaha. Då har lillungen friidrottsträning igen. Och jag sitter här i bilen och väntar eftersom det blåser friskt här. Funderar allvarligt att att luta bak ryggstödet och sova en stund.

Blev sjukt scen på focaccia då nått engelskt bakprogram tävlade i att göra det :d Har dock aldrig själv gjort det... är det svårt?

Mätt efter maten nu. Blev ok men inte så mycket mer. bönpasta är rätt tråkigt att äta och köttfärssåsen blev inte så smakrik trots massa lök, majs, krossade tomater, en burk chili paprika creme fraiche och en skvätt chilisås. :meh:Det "brände" ytters lite på tungan men smakade nästan inget :cautious:

O mina har kommit in med nu. Det mesta läggs undan till hösilage i vinter.

Jag betalade in + 20 000 k :meh:

Vet ngn om man kan använda sitt skattekonto som sparkonto? Dvs kan jag tex föra över 10 k som ligger kvar där till nästa år?

@tornblomma läste något om att det skulle göras om med skattekontot för att folk använt det som sparkonto då räntan är så låg, borde gå lätt att få fram om du googlar för att se vad/hur närmare.

Skatteåterbäring skäms på er alla jag sållar mig till tornblommas gäng och ska betala.:meh:

Funderar på om jag ska ta mig ut på en PW i blåsten. Dör väl på kuppen men jag behöver börja röra på kroppen och träna upp den.

Men alltså orkar jag göra det idag :cool:

Jag skulle behöva fylla både disk och tvättmaskin istället och jag orkar nog inte göra allt.

Kan man börja sitt bättre liv imorgon istället :angel:

Jag borde sköta mig för det är ju meningen att jag ska gå ner i vikt. Samtidigt så måste jag ändå in på affären efter jobbet och är väldigt sugen på något, vet inte vad...men något ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka