Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 65 187
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag får ingen skatteåterbäring utan har betalat in några tusen istället.

Idag äter jag något så ovanligt som chips. Det är rätt gott om man doppar i tzatziki. Till det ett glas vin för det har varit så jobbigt de senaste dagarna. Skitigt, odiskat, delvis oduschat och sunkigt.

Efter vattenbristen slösar jag nu hejvilt. Det är så PRAKTISKT att det kommer vatten ur kranar :up: Snille, som kom på det :bow: Okände hen ska därför få en uppskattningstårta. Hurra för hen!
DSC_0611.JPG

Ligger på barbara i lilla stugan nere i Sölvesborg. Imorgon ska vi begrava mormors man. Hoppas på en fin ceremoni och att mormor inte ska må så dåligt.

Tittar på "The Big Short" och ja, jag skrattar trots att den handlar om bolånebubblan i usa - just för att det är så helt galet sjukt att det verkar inte vara sant O_o

Jag är trodd men huvudkontoret kan inte låta honom gå pga detta.

Tyvärr. Min chef var helt förkrossad pga det.

Imorgon ska jag shoppa överfallslarm med och ha på mig.
Skönt du är trodd iaf, men märkligt att inte kunna avskeda nån för nått sånt, inte för att jag vet exakt vad det handlar om, men med tanke på vad du skrivit och att du ska köpa ett överfallsalarm är ju knappast sund arbetsmiljö. Säg åt arbetsgivaren att den får betala larmet :p

Skönt du är trodd iaf, men märkligt att inte kunna avskeda nån för nått sånt, inte för att jag vet exakt vad det handlar om, men med tanke på vad du skrivit och att du ska köpa ett överfallsalarm är ju knappast sund arbetsmiljö. Säg åt arbetsgivaren att den får betala larmet :p

Jag arbetar inte nära denna person alls så min arbetsmiljö är opåverkad av detta.

Det enda som är påverkat är när jag kan visa mig där vi har vårat städmaterial och där vi äter lunch och dricker kaffe.

Tyvärr börjar min lunch när denna människa börjar jobba dvs jag har slutat äta lunch pga det och tar den rasten senare för att slippa mötas.

Men för att jag ska kunna känna mig säker i närheten av personen så vill jag nog ha ett överfallslarm som jag kan rycka om jag känner det nödvändigt. Just nu har jag alltid med mig någon annan av kollegorna alt så hämtar någon annan än jag material när han ev är närvarande där.

Har läst samma annons på facebook ett antal gånger och läst fel varje gång.
Nu särskriver jag för att ni ska fatta vad jag läser, i annonsen är ordet sammanskrivet.
Toa stjärn
Alltså fatta vad jag kliar mig i huvudet hahaha

Åh, det var länge jag åt toast :d Kanske måste köpa bröd och ost och göra toast någon dag.

Sisådär ja, fyra dagar på semestern planerad! :up: Tåg med familjen till syrran, biljetter för oss fyra tur och retur gick på 1500, svårt att köra så billigt! :up: Sen ska vi en tur uppåt landet men när och vart har vi inte bestämt än och det lutar åt att vi tar med oss huliganen så vi lär hålla oss inom Sverige. ;)

Försöker bli trött. Känner mig bara rastlös och kommer på tusen saker som hade varit roligare än att sova... :meh: Har planerat att vakna extra tidigt för att hinna med en rejäl långpromenad innan jobbet, så ja, sömn nu vore bra.

Nu har jag betalt in allt för min och Systers resa till Krakow i september. Vi har även köpt biljetter till "Rock of 80's", för att lyxa till det lite slog vi till på hotellrum så vi slipper köra mitt i natten :)

Det är jobbigt att göra av med pengar, dags att nanna kudden. Sov gott alla!

Jag är trött, tröttare tröttast men ungefär en miljon tankar snurrar runt. Jag har så förbannat svårt att slappna av. :(

Får snart panik. Enda gången jag kan somna utan insomningstablett är när jag är full och mina är nästan slut nu. Beställde nya nu, jag är värdelös på att se till att jag mediciner hemma. Helt plötsligt så är dom bara slut :confused:

Får nog offra en för det här håller inte. Jag kommer vara dötrött imorgon om jag inte somnar snart :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka