Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 65 171
Status
Stängd för vidare inlägg.
@ainasoja Mitt nya bättre liv borde ha börjat i förrgår... Alltså, jag kollar ju på Biggest Loser, och hon som vann, väger 75 kg nu (gått ner 46 kg) och innan jag fick se vikten så tänkte jag "hon väger nog ungefär som mig nu". Jag väger 20 kg mer än henne :meh:O_o Snacka om skev uppfattning :cautious::meh::turd:

Jag trodde jag hade köpt en valack. O_o:laugh:
:rofl: Vi fick in en ny starthäst när jag jobbade i ett travstall, han var till och med hingst men något så fruktansvärt tjock. Så när veterinären var i stallet av en annan anledning så bad min chef honom titta på hästen, han undvek noga att tala om att han visste att det var en hingst utan la fram det att hästen var ny, och fruktansvärt tjock så att han var orolig att den hade blivit tjuvbetäckt. Vid första anblicken så höll veterinären med om att det nog var vettigt att kika närmare på hästen, men sen upptäckte veterinären kulorna och började asgarva. :rofl: Men springa kunde han den lilla köttbullen, han vann v75 någon vecka senare. :love:

Jaha ja då var halva silrensgrejjen ( sån man oftast har i köket alá plastgaller liknande)full i hår som attans igen när man hade duschat, äckligt att göra rent men mest irriterande att jag ska försöka be min läkare om blodprov.
Får se om jag kommer ihåg det när jag ska dit nästa gång.

Idag gjorde jag och tant något vi inte gjort tidigare, vi hoppade en 80-oxer. Det var lite läskigt, matte är hopprädd, vid 70 går min bekvämlighetsgräns. Så vi har utmanat ödet, blev dock några stopp, men verkade som de blev när matte la sig i och tant började bli trött.

Kanske kommer jag våga mig på att hoppa 80 på söndagens maskerad hoppning.
13407655_1323839217646921_769022629_n.jpg

:rofl: Vi fick in en ny starthäst när jag jobbade i ett travstall, han var till och med hingst men något så fruktansvärt tjock. Så när veterinären var i stallet av en annan anledning så bad min chef honom titta på hästen, han undvek noga att tala om att han visste att det var en hingst utan la fram det att hästen var ny, och fruktansvärt tjock så att han var orolig att den hade blivit tjuvbetäckt. Vid första anblicken så höll veterinären med om att det nog var vettigt att kika närmare på hästen, men sen upptäckte veterinären kulorna och började asgarva. :rofl: Men springa kunde han den lilla köttbullen, han vann v75 någon vecka senare. :love:
:laugh:

Min är bara en lagom rund herre i sina bästa år. :love::D

Försöker sova men katten tycker jag ska klia henne och boken bara ligger här och vill ha sällskap. Får se vem som vinner

Idag gjorde jag och tant något vi inte gjort tidigare, vi hoppade en 80-oxer. Det var lite läskigt, matte är hopprädd, vid 70 går min bekvämlighetsgräns. Så vi har utmanat ödet, blev dock några stopp, men verkade som de blev när matte la sig i och tant började bli trött.

Kanske kommer jag våga mig på att hoppa 80 på söndagens maskerad hoppning.
13407655_1323839217646921_769022629_n.jpg
Jag är imponerad! Och rysligt hopprädd. :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka