Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 65 129
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag också jävlats med Instagram @Reykjavik :meh: Jag har definitivt inte skillz i närheten av dina men jag har skrivit lite kod i forntiden så jag kan identifiera det som är intressant.

I Firefox högerklickade jag på inlägget jag ville öppna så det kom i en ny tab. I den tabben tog jag "Page info" under Tool-menyn och då gick det lätt att få fram bild-URL:en. Men vilket krångel! :arghh:

Missia är också sur över Insta-krånglet:

13249884_813504052114465_2007593510_n.jpg

Här står tvättmaskin o torktumlare kvar i sina emballage mitt på köksgolvet
Åååå... den som hade kök stort nog att ha vitvaror stående mitt på golvet... Det kanske är en tröst? :)

Du kan få låna min rörmokare. Men då får du stå ut med att han ringer efteråt och kollar att elektrikerna har gjort ett bra jobb samt kollar upp dig på jävla-Facebook. Eller du kanske vill dela @tantens och min annonsman?

@athena_arabians: :up:

Jag förstår inte heller varför det ska vara så krångligt att få fram en full URL från just Instagram :cautious:

Diverse bloggar och andra sidor får man ju långa direktlänken till (.jpg/.gif/etc) om man bara högerklickar eller håller ned och väljer kopiera O_o

Skumt är det! :mad:

Åååå... den som hade kök stort nog att ha vitvaror stående mitt på golvet... Det kanske är en tröst? :)

Du kan få låna min rörmokare. Men då får du stå ut med att han ringer efteråt och kollar att elektrikerna har gjort ett bra jobb samt kollar upp dig på jävla-Facebook. Eller du kanske vill dela @tantens och min annonsman?
Dööö, det är typ en korridor, jag får klämma mig igenom. Dela händig man låter som en förträfflig idé:banana::d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?

Hästrelaterat

Tillbaka