Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åååå... den som hade kök stort nog att ha vitvaror stående mitt på golvet... Det kanske är en tröst?Här står tvättmaskin o torktumlare kvar i sina emballage mitt på köksgolvet
@athena_arabians:
Jag förstår inte heller varför det ska vara så krångligt att få fram en full URL från just Instagram
Diverse bloggar och andra sidor får man ju långa direktlänken till (.jpg/.gif/etc) om man bara högerklickar eller håller ned och väljer kopiera
Skumt är det!![]()
Jag tror att det är Illuminati.It's a conspiracy...![]()
Dööö, det är typ en korridor, jag får klämma mig igenom. Dela händig man låter som en förträfflig idéÅååå... den som hade kök stort nog att ha vitvaror stående mitt på golvet... Det kanske är en tröst?
Du kan få låna min rörmokare. Men då får du stå ut med att han ringer efteråt och kollar att elektrikerna har gjort ett bra jobb samt kollar upp dig på jävla-Facebook. Eller du kanske vill dela @tantens och min annonsman?
Heter det inte cowspiracy nuförtiden?Jag tror att det är Illuminati.
Eller Marabou för att jag dissade dem igår pga m&m-grejen![]()
Våga vägra bli vegan?Heter det inte cowspiracy nuförtiden?
Vi skulle kunna ha ett slags kollektiv? Man på heltid vill jag inte ha.Du kanske kan tipsa om annonsutformning? Eller fråga mannen himself: vilken typ av annons skulle han nappa på? Så att vi också hittar en liknande?
Jag vill heller inte ha man på heltid. Det räcker med valp på heltid.Vi skulle kunna ha ett slags kollektiv? Man på heltid vill jag inte ha.
Då får han köra bil. Det brukar ju män gilla
![]()
Jag försökte vara rolig, men det var ett dåligt skämtDet kan jag dementera. Han (och jag) hatar att köra bil. Vi bråkar om vem som ska slippa köra när vi åker någonstans tillsammans. Det blir så när man har 100+ mil enkel väg till jobbet![]()
Jag vill heller inte ha man på heltid. Det räcker med valp på heltid.
Jag vill inte flytta härifrån och det är inte stort nog för ens mig, så kollektiv blir svårt. Mannen kanske kan pendla emellan oss tre? Då får han köra bil. Det brukar ju män gilla
![]()