Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 65 305
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska alltid börja mitt bättre liv imorgon :angel: Synd det är så många imorgon bara så man aldrig kommer igång :p:o

Du menar alltså att jag måste börja idag för att imorgon kommer även imorgon och dagen efter det är också imorgon :idea:

Eller menar du att jag kan börja en annan imorgon än imorgon för det kommer en ny imorgon sedan med :idea:

Så i övermorgon är också imorgon :confused:

Och även julafton är imorgon då :o

Du menar alltså att jag måste börja idag för att imorgon kommer även imorgon och dagen efter det är också imorgon :idea:

Eller menar du att jag kan börja en annan imorgon än imorgon för det kommer en ny imorgon sedan med :idea:

Så i övermorgon är också imorgon :confused:

Och även julafton är imorgon då :o
Typ :p På allt :p :D

Min kollega fick en varning men får stanna kvar pga avsaknaden av vittnen.

Våra historier stämmer inte överens, hans historia är ju rumsren och min är inte det.

Men en incident till och han kommer att få gå på dagen.

Hädanefter kommer jag att spela in allt när jag om jag måste träffa honom på tu man hand.

Min kollega fick en varning men får stanna kvar pga avsaknaden av vittnen.

Våra historier stämmer inte överens, hans historia är ju rumsren och min är inte det.

Men en incident till och han kommer att få gå på dagen.

Hädanefter kommer jag att spela in allt när jag om jag måste träffa honom på tu man hand.
Fan vad jobbigt att det alltid ska vara ord mot ord, och konstigt att dom tror på honom än på dig :rage: Men det är väl "som vanligt" när kvinnfolk har en åsikt, de kan ju vara hysteriska och bara hittat på alltihopa :meh::wtf: *ironisk och en skvätt förbannad*
Det ska inte behöva vara *en incident till*. Vem vet vad som händer då liksom?! :confused: Typ "en incident till så får det stalkande exet besöksförbud" - nästa dag ligger kvinnan ihjälslagen av detta exet :meh: Ja nu drar jag allt till sin spets men vad fan :banghead:

Helt okej dag på taket. Hade en nyanställd där så jag fick träna på min pedagogiska sida ;)
Gav en kollega lift hem och körde sen till stallet. Red den lilla ponnyn och vem som blev svettigast oklart :p När ordinarie ryttare red efteråt sa hon att han kändes bättre, tur det.
Mycket messande med bästa T också. Han är bjuden på dotterns student och vi ska ha julafton i juni 2030 och sen drar vi. Lite reseplaner har vi också sysslat med.

Fan vad jobbigt att det alltid ska vara ord mot ord, och konstigt att dom tror på honom än på dig :rage: Men det är väl "som vanligt" när kvinnfolk har en åsikt, de kan ju vara hysteriska och bara hittat på alltihopa :meh::wtf: *ironisk och en skvätt förbannad*
Det ska inte behöva vara *en incident till*. Vem vet vad som händer då liksom?! :confused: Typ "en incident till så får det stalkande exet besöksförbud" - nästa dag ligger kvinnan ihjälslagen av detta exet :meh: Ja nu drar jag allt till sin spets men vad fan :banghead:

Jag är trodd men huvudkontoret kan inte låta honom gå pga detta.

Tyvärr. Min chef var helt förkrossad pga det.

Imorgon ska jag shoppa överfallslarm med och ha på mig.

Jag började mitt nya bra liv idag. Imorgon kommer jag nog ångra min 2.6 km promenad i friskt tempo eftersom jag inte rört på mig på flera år :angel:

Men jag hade bättre kondition är jag trodde! Blev inte ens andfådd eller tyckte det var jobbigt. Nu har jag en rutt att utgå från och som kan utökas och förbättras allt eftersom.

På mitt gamla område hade jag invanda rundor som jag visste avstånden på. Nu gissade jag mig fram och det vart ungefär så långt som jag trodde.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka