Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur blev klockan så här mycket
Jag har ju inte hunnit vara här nästan något juh och snart är det nattinatti
Någon måste släcka solen![]()
Ligger i sängen och äter popcorn. Borde packa iordning kamera och kläder till imorrn men har fortfarande ont i benen så jag ligger en stund till innan jag sparkar mig själv i arslet och fixar till det.
Vilken lyx! Var beställde du från? Eller är det bara för er "storstadsbor"Snabb hemleverans av medicinerna jag beställde igår kväll runt 23.30!
Dom dök upp med budbil ikväll kl 19
Så skönt att få allt hemlevererat och slippa ta sig någonstans.
Haha läskigt värre! Någon som njuter av sommaren dessutom ser det ut somMin kära häst uppskattade inte de nymålade bokstavsskyltarna.Och just K var visst den värsta av dom.
![]()
![]()
Jag förstår inte alls vad du menar.Haha läskigt värre! Någon som njuter av sommaren dessutom ser det ut somHästen alltså
Ser lite sommarrund ut
![]()
Vilken lyx! Var beställde du från? Eller är det bara för er "storstadsbor"
Då sorteras det på min terminalApotea använder jag nog av. Har provat Apoteket med men då tog det över en vecka att få hem allt.
Jag trodde jag hade köpt en valack.![]()
Då sorteras det på min terminal![]()
Aha, så han är skendräktig, eller sympatitjock med stona som ska föla kanskeJag trodde jag hade köpt en valack.![]()
Aha, så han är skendräktig, eller sympatitjock med stona som ska föla kanske(hoppas du inte tar illa upp för jag bara skojar
)
Redigerar bilder för två väskor som ska ut i butiken ikväll, och kollar på Biggest Loser finalen. Tänker att jag ska börja mitt nya liv imorgon och tar en tugga till på kexchokladen![]()