Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 65 168
Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, inget känns längre okej sedan Mansons död. Jag vill varken äta, träna, göra saker som jag innan gillat. Känns inte någon mening med något längre. Önskar man kunde avlivat sig själv med men jag har ju en till katt så det går ju inte.

Ähumm... kanske skulle ta och röja upp här i min lilla lägga istället för att drömma om paradvåningar! :angel: Eftersom jag lyckas fixa KAOZZZZZ i en tvåa är det kanske dumt att så att ehhm säga skaffa mer plats att sprida ut sig på :rofl:

Jag var med familjen och fiskade som 4-åring. När pappa dödade en fisk fick jag ett hysteriskt anfall, alla fiskar (levande som döda) skulle ner i vattnet igen innan jag var nöjd. Av någon konstig anledning fick jag inte följa med något mer ;)
Ungefär samma scenario utspelade sig när det gällde älgjakt som bedrevs på våra marker.

Vadå fel sida av stan? Va va va? :rage:
Du kanske hamnar i BREDÄNG istället! :eek:

:D

Haha bor du där älllleeeerr?? ;)

Jag har aldrig i stort sett aldrig varit söder om Gullmars :p Söder om Mosebacke känns liksom osäkert ;) min kompis bor vid Södra Teatern :p har en annan kompis som köpt lägga vid Hornstull och det är ju också minst sagt livsfarligt :D

Så jävla trött... Har inte fått något svar än heller, men jag vet via chaufförer att det är kaos på det stället också idag så jag är lugn ändå.
Nu ska jag gå och kissa för första gången sen kl 6 :meh:

Haha bor du där älllleeeerr?? ;)

Jag har aldrig i stort sett aldrig varit söder om Gullmars :p Söder om Mosebacke känns liksom osäkert ;) min kompis bor vid Södra Teatern :p har en annan kompis som köpt lägga vid Hornstull och det är ju också minst sagt livsfarligt :D
Vadå, vad avslöjade mig? :angel::D

Söder är... speciellt? Jag har överlevt hittills iaf? Borde ge mig pluspoäng någonstans :p

Jag brukade bo i Vasastan, saknaden är stor :(:heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka