Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 65 184
Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, inget känns längre okej sedan Mansons död. Jag vill varken äta, träna, göra saker som jag innan gillat. Känns inte någon mening med något längre. Önskar man kunde avlivat sig själv med men jag har ju en till katt så det går ju inte.
Massor med kramar vännen ❤❤❤❤

Har fått svar på en av mina annonser precis och hoppas att det går vägen och att man slipper massa onödigt strul med 47 frågor och sms fram & tillbaka innan det slutar i ingenting sålt.
Varför finns såna personer som är extremt intresserade av saker för att sen huxflux inte höra av sig?

Motion är faktiskt nyttigt! Påstår de iaf... :rofl:
giphy.gif

Man ska göra sådant man är bra på :angel:

Jag har inte gjort nått vettigt alls idag :meh: Och om en timme ska jag åka till mormor för att vara taxi. Få se om jag får betalt/vem som betalar, hon och nå bekanta ska till nån annan bekant. Min mormor brukar aldrig betala någon bensin så direkt när hon frågade om jag kunde skjusa så sa jag "om jag får bensinpengar ja annars har jag inte råd" :meh: Lika bra att klargöra det på en gång.

Har ju kollat på Extrema samlare (hoarders) och nu hittade jag ett program som heter obsessive compulsive cleaners. En kvinna använder 2 !! flaskor blekmedel VARJE DAG plus en förpackning antibaktriella våtservetter. Hon städar två timmar varje morgon innan hon går till jobbet och hon torkar till och med av hunden med babyservetter...
Tror programmet går ut på att en extrem lortgris möter en extrem städfreak. Kan ju blir... Intressant minst sagt :p

Har ju kollat på Extrema samlare (hoarders) och nu hittade jag ett program som heter obsessive compulsive cleaners. En kvinna använder 2 !! flaskor blekmedel VARJE DAG plus en förpackning antibaktriella våtservetter. Hon städar två timmar varje morgon innan hon går till jobbet och hon torkar till och med av hunden med babyservetter...
Tror programmet går ut på att en extrem lortgris möter en extrem städfreak. Kan ju blir... Intressant minst sagt :p
Jag har ingen annan kommentar än:
:eek::eek::eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hårtråd
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka