Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 468
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska ta en gröngöling in till den stora staden och plaska lite i den varma ankdammen på Centralbadet.
Sedan käka lunch på stan

Väntar på att åka till nya jobbet. Började igår, känns bra så här långt :)
Ska börja jobba förmiddagar och sen trappa upp tiden, har gott hopp om att heltid ska gå alldeles utmärkt framöver!
Idag blir det em för vi skulle ha en gemensam genomgång. Hunnit byta en hagtråd och rensat runt staketet i rasthagen på fm, så lite har jag fått gjort ändå.

Fönster färdig målade! :up: Nu är det bara fönsterbrädor kvar... :meh: Altandörren drog ensam lika mycket linolja som alla fönster, trots att jag dränkte den i olja i fjol. :crazy: Jag tror att vi får gå över alla fönster med färg nästa år igen, men vi slipper kanske kitta då om vi har tur. :cautious:

Tråkigare var att maken mekade lite och upptäckte ett problem med sitt verk som ställer allt på sin spets, laga, sälja, köpa nytt eller avstå? Många funderingar just nu, och det förtar semesterkänslan lite.

Sen upptäckte jag att jag kunde tacka ja både till min plats som jag har fått och reservplatserna, det gör ju att jag kan vara säker på att komma in någonstans åtminstone och sen ta beslutet om det blir så att jag kommer in på reservplatsen! :up:

Jag är så ledsen och besviken just nu att det gör så ont. :cry: :cry: :cry:
Vill egentligen inte känna/må så här, men så svårt att låta bli. :yuck::down:

:heart:heart:heart (Styrkekramar om du vill ha dem)

Råkade klicka in på "utgiftskollen" på min internetbank och fick panik. Har tydligen lagt över 10 lax på mat förra månaden :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
KAOZ!!!!???

Min nya grej är att bli sparsam!!!!

Det är bara att äta mindre råbiff! :D

Försöker jaga fatt på folk som använder sig av endomondo, så jag kan få upvotes på ett förslag som jag verkligen vill ha igenom på den siten. Hittills har jag 6 st :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
272
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 28 29 30
Svar
593
· Visningar
17 158
Senast: Lyan
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 336

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka