Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle jag med behöva!
Låter som ett klokt val@Marty jag satsade på all skit uppe på garderoben. Det börjar ta sig. Och det är typ det vänstra
Mjältbrand låter lagom kul.
Jag har ju sovit dåligt pga hosta så nu jag sitter nästa och nickar till bort emellan.Det var synnerligen välbehövligt. Jag sover väldigt få timmar, även med mina mått mätt, när jag börjar så tidigt som jag gör hela den här veckan.
Jag har ju sovit dåligt pga hosta så nu jag sitter nästa och nickar till bort emellan.
Behöver vanligtvis ganska många timmars sömn, vore praktiskt om man klarade sig på mindre.
Skickar ett pm med stammen, vill inte att han går att identifiera via mig eftersom jag inte kollat med ägaren om jag får lägga upp bilder och filmer på honom@cili: Vad var det för stam på den?
Skickar ett pm med stammen, vill inte att han går att identifiera via mig eftersom jag inte kollat med ägaren om jag får lägga upp bilder och filmer på honom![]()
Du känner säkert till honomDet vore snällt, jag är bara vansinnigt nyfiken och skulle givetvis inte sprida något vidare
/arabstamnörden![]()
Åh herregud. Jag försöker gå och sova kl 22 och går upp vid 06.30 i vanliga fall.Jag sover vanligtvis runt 5,5 timme per natt men de senaste nätterna har det blivit knappt 4 timmar. Det märks skillnad.